סיפורי הצלחה

Roaster וקפה Death Wish, ארה"ב

קפה Death Wish מגדיר את עצמו כ"קפה החזק ביותר בעולם" ומסיבה טובה. הוא עשוי מפולי קפה רובוסטה שאחוז הקפאין בהם גבוה הרבה יותר מאשר פולי הערביקה, הסוג שמשמש בדרך כלל ברוב סוגי הקפה המסחרי ובתי קפה.

קפה Death Wish סובב אך ורק סביב מיתוג. המוצר שלהם בולט מכל השאר בשקית בצבע שחור מט שמעוטרת בגולגולת ועצמות מוצלבות. אי אפשר פשוט לחלוף על פני האריזה. 

 

 

 

 

 

 

 

 

לסרטון על סיפור ההצלחה של קפה Death Wish, לחץ כאן. 

בעבר, בשל מגוון המוצרים שמציעה החברה, הם היו קונים שקיות קפה ריקות, מפיקים תוויות מודפסות ומדביקים על כל שקית. ככל שהמותג הפך פופולרי, תהליך זה הפך למסורבל מדי. עלות ההדפסה המסורתית הייתה גם יקרה מאחר וצריך היה להדפיס כמויות מינימום משמעותיות.

חברת Roastar, יצרנית אריזות קפה מותאמות אישית, עובדת בדרך כלל עם מותגים קטנים, שעבורם האריזה היא בעלת חשיבות עליונה. זו הציגה בפני קפהDeath Wish  את הדפוס הדיגיטלי, שהתברר כמהווה את הפתרון המושלם עבורם. חברת Roastar מתחייבת בפני לקוחותיה על זמני אספקה מהירים, ועל הפקת הכמויות שהם באמת צריכים. 

"באמצעות הפורמט הרחב של מכונת הדפוס HP Indigo 20000 Digital Press, אנו יכולים להציע ללקוחותינו זמני אספקה מהירים יותר להזמנות על פי דרישה", מספר נשיא Roastar, וויל רייף. "הפורמט הרחב גם מאפשר לנו ליצור עיצובים וסגנונות חדשים לאריזות, וכך לשפר את ההצעה שלנו לשוק". 

מותגים רבים פונים לחברת Roastar כי הם צריכים רק כמות קטנה של שקיות. קפה Death Wish  צריכים לעיתים קרובות אספקה מהירה בנפח של 10,000 ל -20,000 יחידות, כך שעם מכונתHP Indigo 20000 , חברת Roastar יכולה לספק אותן במהירות, באיכות מדהימה ובמחיר סביר.

"כעסק שנמצא במגמת צמיחה, האריזות שלנו משתנות כל כך מהר ולעיתים, אפילו בין לילה", אומר מייקל בראון, מייסד ובעלים של קפה Death Wish. "יום אחד יהיו לנו רק 200 הזמנות, למחרת נתעורר לאלף הזמנות. השינוי בביקושים מחייב אותנו להזמין במועדים שונים ולפעמים לשנות את עיצוב האריזה כולה.

אנחנו מציגים כל הזמן מוצרים עונתיים. לפעמים פיתוח מוצרים אלה קורה מהר ויש לנו מוצר למדף בתוך שלושה עד ארבעה שבועות. הדפוס הדיגיטלי מאפשר לנו לבצע שינויים דינמיים מהירים אלה. "

בתחילה קפה Death Wish ביצע הזמנה של 1,000 עד 2,000 שקיות בכל פעם. כיום הם מזמינים עד 100,000 שקיות בבת אחת. "אני חושב שההזמנה האחרונה שלנו הייתה של 200,000 אריזות ו- Roastar הצליחה לספק אותן בתוך ארבעה שבועות", אומר בראון. "בית דפוס מסורתי היה עושה זאת ב- 12 עד 16 שבועות, כך שזה היה די מרשים."

Roastar" מייצרת שקיות קפה נהדרות - ההדפסה על השקיות היא ללא תחרות. הצבע השחור הוא שחור אמיתי, ואת זה קשה למצוא בסוגי הדפסה מסוימים. הניגוד בין הצבע השחור ללבן הוא נהדר ואיכות ההדפסה מדהימה!", מסכם בראון. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הבהרה: המידע המופיע בסיפורי הלקוחות מובא מטעם הלקוחות והינו באחריותם בלבד
1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו