סיפורי הצלחה

Oreo, ארה"ב

אוראו משיקה אריזת חג מותאמת אישית

אוראו, עליה נאמר כי הינה מותג העוגייה הנמכר ביותר בעולם, עם מכירות בשווי למעלה מ-2 מיליארד דולר בשנה ברחבי העולם, אימצה עיצובי אריזה מותאמים אישית לחג המולד, שמופקים בעזרת טכנולוגית הדפוס הדיגיטלי של HP אינדיגו.

האריזה החדשנית מתחברת לשיגעון החדש של ספרי צביעה למבוגרים ומתקשרת להצעת המותג באמצעות מסחר אלקטרוני ודיגיטלי. קמפיין החג של סוף השנה של חברת מונדלז (Mondelez) יצרנית עוגיות אוראו, מזמין את חובבי אוראו בארה"ב להתאים באופן אישי אריזה מקורית של עוגיות אוראו באינטרנט או בטלפון נייד, באמצעות הוספת צבע, גרפיקה ושמות הנמענים. האריזות החגיגיות של המותג כוללות עיצובים בלעדיים, מאוירים בשחור לבן של מעצבים גרפיים אמריקאים ידועים כמו Jeremyville וטימותי גודמן.  

באתר של אוראו, הצרכן בוחר מהתפריט עיצוב מסוים של אמן, צבעים ואלמנטים שונים לחג המולד, כמו אנשי שלג מנופפים, חוגלות מזמרות, פינגווינים מחבקים ומתנות משופמות עם מגבעות. לאחר הבחירה, האתר מיישם את העיצוב, או שהמשתמש יכול לצבוע באופן ידני כל תמונה עם מברשת צבע דיגיטלית. אביזרים שונים כמו צעיפים וקרנות, והיכולת להשתמש בעוגייה כדי לכתוב ברכה לחג, כגון 'שמחה' (Joy) או צחוקו של סנטה קלאוס ('הו הו הו'), מוסיפה ייחודיות לכל חבילה. 

המשתמש יכול לצבוע את האריזה באופן דיגיטלי באמצעות הצבעים המוצעים והאלמנטים המיוחדים לחגים, אך מוצעת לו גם האפשרות לרכוש אריזות בשחור-לבן, שהוא יכול לצבוע בעצמו. 

לאחר העיצוב, כל חבילה מותאמת אישית מודפסת במכונת הדפוס HP Indigo WS6800 Digital Press. אז נשלחות האריזות ללקוחות תמורת 15 דולרים לכל אריזה (בארה"ב בלבד). 

אנשי אוראו בחרו ב- HP אינדיגו כשותפה בפרויקט האריזות המותאמות אישית לאחר שהתרשמו  מפרויקטים בקנה מידה גדול עבור מותגים גדולים כמו תווית קוקה-קולה, בקמפיין "שתף קולה" (Share a coke ) של תוויות מותאמות אישית, או הקמפיין של החברה להענקת מתנות במדיה החברתית. 

"החנות הדיגיטלית החדשה של אריזות אוראו הצבעוניות היא הצעד הראשון באסטרטגייה רחבה של מסחר אלקטרוני והתאמה אישית של חברת ,Mondelez International כאשר אנו פועלים לקראת הגשמת החזון של גידול בהכנסות המסחר האלקטרוני שלנו עד לסכום של 1 מיליארד דולר בשנת 2020," אמרה סינדי צ'ן, מנהלת המסחר אלקטרוני ברחבי העולם בחברת International Mondelez. "אנו בודקים כיצד להציע בצורה הטובה ביותר את המוצרים המותאמים אישית לצרכנים שלנו ואנו נרגשים בשל הצעה ייחודית זו לקראת עונת החגים". 

 

 

 

 

 

 

 

 

הבהרה: המידע המופיע בסיפורי הלקוחות מובא מטעם הלקוחות והינו באחריותם בלבד
1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו