סיפורי הצלחה

FE Burman, בריטניה

שערי קטלוגים מותאמים אישית שעוצבו ע"י ילדים, הודפסו ע"י FE Burman והוכחו כהצלחה עבור חברת Mini Boden

"מכונות הדפוס הדיגיטלי של HP אינדיגו מסוגלות להפיק הרבה יותר צבעים ממכונות דפוס אופסט, בעיקר על נייר ללא ציפוי, כמו לשער הקטלוג. מכונות הדפוס מאפשרות ריצות הדפסה קצרות, פרסונליזציה ואת יכולת ההגהה על מכונות הדפוס עצמן. מה שאתה רואה זה מה שתקבל". 
פול ריגן, מנהל מכירות, FE Burman

האתגר: 

  • להרחיב את החופש היצירתי של לקוחות בתחום הדפוס.
  • להגדיל את יכולת ההדפסה הדיגיטלית כדי לתמוך בצמיחה עסקית שוטפת.
  • לסייע לקמעונאית בגדים לשפר את ההחזר על השקעה בקטלוג בגדי הקיץ עם דיוור ייעודי ללקוחות קיימים ופוטנציאליים.

הפתרון:

  • מכונת הדפוס HP Indigo 7000 Digital Press למגוון רחב של ריצות הדפסה קצרות ויישומים פרסונלים.
  • מכונת הדפוס HP Indigo 7600 Digital Press  כדי: להגדיל את יכולת ההדפסה, להוסיף אפקטים מיוחדים, כולל הדפסת דיו שקוף ולבן, סימני מים; ולהרחיב מגוון מצעי ההדפסה. מכונה זו מדפיסה בהצלחה על מצעי הדפסה עבים, דמויי פנינה, מטאליים, לוחות מראה מוכספים, ניירות כהים, מגוון ניירות מצופים ובלתי מצופים ועוד.
  • בקר ההדפסה HP SmartStream Designer להדפסת מידע משתנה, להפקת עבודות הדפסה מורכבות ופרסונאליות. 
  • מינוף האיכות ורב תכליתיות של HP אינדיגו בשילוב מומחיות הדפסה פרסונלית כדי לתמוך ברעיון של חברת Boden לשערי קטלוגים פרסונלים שעוצבו ע"י ילדים. 

תוצאות: 

  • הניסיון של חברת FE Burman עם שערי מגזינים מותאמים אישית עזר להבטיח הפקה חלקה לייצור והפצה של הקטלוגים הפרסונלים של Mini Boden. מומחיות החברה בתחום הדפוס הדיגיטלי הניבה תוצאות צבע אופטימליות ואפשרויות נייר טובות יותר.
  • ללקוחות שקיבלו קטלוגים עם שערים מותאמים אישית היה סיכוי גבוה פי שניים לקנות מהקטלוג מאשר לקוחות שלא נטלו חלק בעיצוב. 
  • מגוון מצעי ההדפסה ואיכות ההדפסה של תמונות במכונות הדפוס של HP אינדיגו מאפשרים לחברתFE Burman לומר כן לכל בקשה של לקוחותיה. 
  • הדפוס הדיגיטלי הביא לצמיחה עסקית בשיעור של 5%-8% בחמש שנים האחרונות.

 

 

 

 

 

 

 

 

אם תיקח מאות אלמנטים יצירתיים שנוצרו ע"י המאיירת המצליחה ביותר בתחום ספרי הילדים, ותוסיף את היצירתיות של אלפי ילדים, פלטפורמת web-to-print קלה לשימוש, והפקת דפוס דיגיטלי משומנת היטב, מה תקבל? אם אתה קמעונאי האופנה המקוונת המוביל בבריטניה, ,Boden תקבל 12,000 שערי קטלוג ייחודיים לקו אופנת בגדי הקיץ לילדים שלך, 2,000 שמות לקוחות חדשים במסד הנתונים שלך, ושיעור מכירות גבוה באופן דרמטי מלקוחות משתתפים מאשר מאלה שלא נטלו חלק בקמפיין. בסך הכול, זהו קמפיין מוצלח שתוכל להרחיב גם לשווקים אחרים.

זה מה שקרה כאשר חברת Boden עבדה יחד עם ספקית שירותי הדפוס הקבועה שלה, FE Burman, על רעיון חדשני שיגביר את שימור הלקוחות וההחזר על ההשקעה על קטלוג אביב/קיץ 2014 של חברת .Mini Boden החברה רצתה לאפשר לילדים לעצב את שער הקטלוג שלהם באמצעות אפליקציה מקוונת שפותחה על ידי סוכנות עיצוב, והיא פנתה ל-FE Burman כדי לבצע את ההדפסה של הקטלוגים.

פרויקט שהתנהל בצורה חלקה למרות מורכבותו 
פול ריגן, מנהל מכירות בחברת FE Burman נזכר: "אנו עשינו שער של מגזין מותאם אישית שהיו בו 20 עד 30 תחומים יצירתיים שונים הקשורים לשם של כל מנוי, ושנשלח לכ -100,000 אנשים, כך שחברת Boden ידעה על היכולת שלנו להתמודד עם כמויות גדולות של נתונים אישיים והיקפי ייצור גדולים בפרקי זמן קצרים". 

חברת Boden הזמינה אלמנטים מאוירים בנושא חוף ואיים מסופרת ילדים והמאיירת המובילה לידיה מונקס. במהלך חודש פברואר 2014, ילדים הוזמנו לעצב את שער הקטלוג Mini Boden שלהם בעזרת תבנית אינטראקטיבית באתר אינטרנט ייעודי. כל ילד שהגיש עיצוב קיבל בדואר עותק ייחודי של קטלוג האביב / קיץ עם השער הייחודי שעיצב בעצמו. הקטלוגים נשלחו בתחילת האביב, כדי להגדיל את משך הזמן שבו הקטלוגים יישארו בבית הלקוחות ובכך להגדיל את כמות ההזמנות בטרום עונה ובעונה. 

למרות שהפרויקט כולל מידה רבה של מורכבות, הוא התנהל באופן חלק מתחילתו ועד סופו. "בדרך כלל, אתה צופה בעיות עם הגודל של הקבצים שנכנסים למערכת ועם הדרך שבה הנתונים מוצגים, אבל מאחר שעשינו פרויקטים דומים בעבר, היינו מוכנים", אומר ריגן. הוא מציין כי היו תמונות שונות, שפות, וגופנים שונים, שהשערים הקדמיים והאחוריים והשדרה היו פרסונלים, שההדפסות היו צריכות לצאת בסדר מדויק על מנת שניתן יהיה למיין את הדואר הרלוונטי לכל מדינה.

פול מספר: "אחד התחומים שבו התמקדנו היה הפקת המרב מהצבע, ולוודא שצבעי RGB הומרו ל- CMYK בדרך הטובה ביותר האפשרית באמצעות פרופילי צבע של מכונת הדפוס". 

חברת FE Burman קיבלה את 12,000 קבצי השערים השונים בשתי קבוצות, הדפיסה 12 שערים שונים במכונת הדפוס של HP אינדיגו, קיבלה אישור מיידי, ונכנסה לתהליך ההפקה. לאחר ההפקה, היא שלחה את השערים המודפסים לבתי הדפוס הקונבנציונלים של ,Boden בצפון אנגליה ובפולין, והם כרכו אותם יחד עם הקטלוגים עצמם ושלחו בדואר ללקוחות. 

הקמפיין הצליח ללא ספק בשימור לקוחות והגדלת מספר ההזמנות. כתוצאה מכך, חברת Boden הרחיבה את תחום פעילותה לארה"ב ולגרמניה.

הדפוס הדיגיטלי של HP אינדיגו היה חיוני להצלחתה של חברת FE Burman עם הקטלוג של Mini Boden – כמו גם לחלק הולך וגדל של פעילותה. ברשות החברה שתי מכונות דפוס דיגיטליות שלHP אינדיגו, שמפיקות הכול - החל מהגהות חד פעמיות ועד לריצות הדפסה של 30,000 גיליונות. הדפוס הדיגיטלי מהווה 60% מנפח פעילות החברה, עלייה יפה מ-40% רק לפני שלוש שנים. 

סרטון שמתאר את ההצלחה של חברת FE Burman ו- Mini Boden

הבהרה: המידע המופיע בסיפורי הלקוחות מובא מטעם הלקוחות והינו באחריותם בלבד
1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו