סיפורי הצלחה

Eshuis América, מקסיקו

עבודת ההדפסה הגדולה ביותר של תוויות באתר אחד 

"אנו לא מכירים שום טכנולוגיה דיגיטלית אחרת שמסוגלת להדפיס באיכות כל כך טובה בחומרים סינטטיים. כמו כן, איכות ההדפסה היא מדהימה בהשוואה לטכנולוגיות אחרות. HP אינדיגו היא האופציה הטובה ביותר ".

פרננדו גומז, מנהל תפעול, Eshuis América

האתגר: 

  • להפיק את עבודת ההדפסה באתר יחיד הגדולה בעולם בהיסטוריה של הדפוס הדיגיטלי: הקמפיין "Share a Coke " במקסיקו. 
  • להגדיל את היכולת התפעולית והטכנית כדי להציע ללקוחות פתרונות מקצה לקצה
  • להגדיל את יכולת ההדפסה הדיגיטלית כדי להגדיל את צמיחת העסק
  • להרחיב את יכולות ההדפסה של ריצות קצרות ובינוניות כדי לספק מענה ל- 80% מהעסקים במקסיקו שהם חברות B2C  ו-  B2B קטנות ובינוניות.

הפתרון: 

  • שלוש מכונות דפוס HP Indigo WS6600 Digital Press עם יחידת ציפוי מצעים משולבת (Inline Priming Unit) להפקת אריזות גמישות בעיקר על מצעי הדפסה סינטטים. 
  • מכונת הדפוס HP Indigo 20000 Digital Press שמאפשרת הדפסה בפורמט גדול עד לגודל של 73x110 ס"מ, והפקה מהירה של עבודות הדפסה גדולות. 
  • בקר ההדפסה HP SmartStream Production Center שמאפשר הדפסת מידע משתנה לשם הפקת עבודות הדפסה פרסונאליות מורכבות ביותר. 

 

 

 

 

 

 

 

 

התוצאות:

  • חברת Eshuis América הדפיסה 650 מיליון תוויות, שמשלבות מידע משתנה עם התאמה מושלמת לצבע האדום של קוקה קולה, בשלוש מכונות הדפוס HP Indigo WS6600 Digital Press בפחות מחמישה חודשים.
  • צמיחה של 45% בשנת 2014, והכול בזכות מכונות הדפוס של HP אינדיגו. 
  • הדפוס הדיגיטלי מהווה כיום כ-95% מהעסקים, בהשוואה ל-75 עד 80% לפני שנתיים. 
  • החברה מכרה מראש את מלוא יכולת ההדפסה של מכונת הדפוס HP Indigo 20000 Digital Press בתוך מספר שבועות לאחר ההתקנה. מכונת הדפוס השנייה תותקן באמצע שנת 2015. 

 

 

 

 

 

 

 

חברת Eshuis América היא חברת בת של Eshuis NL, החברה מהולנד שעמדה בראש קמפיין "שתף קולה" קמפיין שבו השמות פרטיים הנפוצים ביותר במדינות שונות ברחבי אירופה הודפסו בהדפסה דיגיטלית על כ -900 מיליון תוויות של בקבוקי קוקה קולה.

"ראיתי את בקרת האיכות והתיאום מאחורי הקמפיין באירופה, שנוהל על ידי מספר חברות דפוס דיגיטלי ודפוס אופסט. יחד עם פיטר אוברביק, מנכ"ל Eshuis NL, לקחנו את אותו הידע למקסיקו. למרות שאין לנו מספר רב של שפות, והיו לנו "רק" 700 מיליון תוויות, אין הרבה אתרים במקסיקו שמסוגלים לעשות את העבודה הזאת, כך שהיה עלינו לוודא שאנו מסוגלים לספק את הקמפיין כולו מאתר אחד בלבד", מסביר פרננדו גומז, מנהל תפעול של החברה.

בסופו של דבר, חלק קטן מההדפסה הדיגיטלית בוצע על ידי חברה אחרת, כך שכ- 650 מיליון תוויות מותאמות אישית הופקו על ידי  Eshuis América במקסיקו סיטי. לדברי גומז, זוהי ההפקה הגדולה ביותר בעולם של הדפסת תוויות באתר יחיד. 

עד כמה שהישג זה מרשים כשלעצמו, נראה כי בשנה הבאה החברה תתעלה על עצמה. "אנחנו עומדים לחזור על קמפיין קוקה קולה בשנה הבאה וזה נראה כי הוא יהיה גדול פי שניים מזה של שנת 2014. מבצע זה גם איפשר לנו לקחת על עצמנו עבודות הדפסה גדולות עוד יותר ולהיכנס לשווקים אחרים של יישומים חדשים לאריזות גמישות, "אומר גומז.

כבר עכשיו, מכונת הדפוס HP Indigo 20000 Digital Press שהותקנה באוקטובר 2014,  סייעה לחברה לזכות בלקוח חדש שרוצה למלא את הקיבולת מלאה של המכונה החדשה, הצפויה לעמוד על 500,000 מטרים ליניארים בחודש. הלקוח מצפה ל- 19 גרסאות שונות של האריזות גמישות שלו, כך שהחברה תספק פתרון מקצה-לקצה, מהדפסה דרך גימור ועד להפצה למחסניו של הלקוח.

מכונה שנייה תותקן במהלך שנת 2015. 

 

 

 

 

הבהרה: המידע המופיע בסיפורי הלקוחות מובא מטעם הלקוחות והינו באחריותם בלבד
1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו