סיפורי הצלחה

Bud Light, ארה"ב

בירה Bud Light מחליפה צבעים 

Bud Light היא לא רק הבירה הראשונה, אלא גם המותג הראשון בארה"ב שעושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית בתחום האריזות. 

בירה באדוויזר, חטיבה בחברה האמריקאית לייצור בירה אנהאוזר-בוש, השיקה לאחרונה קמפיין בתחום האריזות שיפעל במקביל לסדרת אירועים שמארחת החברה בקיץ 2015. לחברת Bud Light שותפות בלעדית עם פסטיבל Mad Decent Block Party והם רצו לעשות משהו ספונטני וחדשני כדי להגביר את חווית הצרכנים. 

במסגרת פסטיבל Mad Decent Block Party 2015, מביאה חברת  Bud Light את האמנים החמים ביותר של הקיץ ל- 18 ערים שונות ברחבי ארה"ב וקנדה. כדי לחגוג את המוזיקה, התרבות והאמנות המאפיינים את הפסטיבל, יצרה חברת Bud Light פחיות פסטיבל. החברה הזמינה ארבע תוויות מותאמות אישית של הפסטיבל ו -27 תוויות מעוצבות ע"י אמנים, שלוכדות ומשקפות את האנרגיה של סצנת המוזיקה בקיץ. החל מאוגוסט, פחיות אלה היו זמינות באופן בלעדי למבקרים בפסטיבל המוסיקה. 

 

 

 

 

 

 

 

"הפחיות האישיות עולות בקנה אחד עם מה שחברת Bud Light רוצה לעשות עבור הצעירים," אמר אלכס למברכט, סגן נשיא Bud Light. "אנו יודעים שהם רוצים משהו ייחודי, חוויה בלתי צפויה, ואני בטוח שהם יופתעו מאוד כאשר הם יזמינו פחיות Bud Light  ויקבלו פחיות אלה."

חברת Bud Light חיפשה הזדמנות להגביר את ניסיונם של הצרכנים עם המותג Bud Light ולהוסיף חדשנות לאריזות שבידיהם", סיפרה ג'ינה באזיגיאן, מנהלת תחום החדשנות באריזות בחברת אנהאוזר-בוש. 

"כאן נכנסה האריזה לתמונה," אמרה ג'ינה. "לכן, שיתפנו פעולה עם HP. במקום להדפיס את הפחיות באמצעות הדפסה קונבנציונלית, מינפנו את טכנולוגיית הדפוס הדיגיטלי של HP אינדיגו, ויותר מכך, השתמשנו גם באלגוריתם HP SmartStream Mosaic של החברה".

 

 

 

 

 

 

 

טכניקת הדפוס ששימשה להפקת התוויות לפסטיבל הינה כה מתקדמת, עד כי 31 העיצובים הפכו למעלה מ- 31 מיליון עיצובים גרפיים אפשריים, כך שאין שתי פחיות דומות! האלגוריתם שלHP SmartStream Mosaic  מסגל ומשנה כול אחד מעיצובי הפחית על פי פרמטרים שנקבעו על ידי חברת Bud Light. "בכל פעם שהדפסנו תווית, היא הייתה שונה במקצת, וזה איפשר לנו לקבל 31 מיליון תוויות אפשריות על בסיס 31 עיצובים, ולהבטיח שאין שתי פחיות זהות," אמרה ג'ינה. 

החברה שנבחרה לבצע את ההפקה של התוויות היא חברת Prime Packaging & Label מארה"ב. החברה עבדה יחד עם חברת נוספת, Mossberg Company Inc. התוויות הודפסו במכונת הדפוס HP Indigo WS6800 Digital Press. 

"ארבע התוויות המותאמות אישית של Mad Decent Block Party ו -27 המדבקות המעוצבות נוצרו בהשראת החוויות הספונטניות והבלתי צפויות שמהן ייהנו אוהבי המוסיקה במשך כל הקיץ", אמר אלכסנדר למברכט. "מעולם לא ראית פחיות של Bud Light - או של כול מותג אחר בארה"ב- שנראות כמו פחיות הפסטיבל הזוהרות והגרפיות אלה. יותר מכך, לא תמצא שתי פחיות דומות", הוא מסכם.

ההפקה זכתה הדים רבים בתקשורת. HP אינדיגו והפתרונות שלה הוזכרו במאמרים רבים. לדוגמא: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קישורים נוספים לכתבות על הפרוייקט של בירה Bud Light: 

Adweek

KCENHD

Vibe

Food & Beverage News

Pr Newswire

 

הבהרה: המידע המופיע בסיפורי הלקוחות מובא מטעם הלקוחות והינו באחריותם בלבד
1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו