סיפורי הצלחה

BrandOpus, בריטניה

מחברות ייחודיות בפסטיבל הפרסום בקאן 

חברות BrandOpus ו-HP שיתפו פעולה ויצרו יחד 12,000 מחברות ייחודיות עבור המשתתפים ב- Cannes Lions, פסטיבל הפרסום בקאן. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

במטרה להכניס צבע ולהחיות את תיק הכנס, שמחולק לכל אחד מ- 12,000 המשתתפים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן בחודש יוני 2015, חברות BrandOpus ו- HP חברו יחד כדי ליצור משהו שימושי ומרשים.

פסטיבל הפרסום Cannes Lions מתקיים במשך שבוע, ובמסגרתו נערכות הרצאות מעוררות השראה וסדנאות שנועדו להצית את ניצוץ היצירתיות, כך שרעיונות גדולים יכולים להתלקח. אבל, אם אין לך היכן לשרבט את הרעיונות שעולים במוחך במהלך האירוע, זה לא שווה. 

שימוש ב-Eachness, קונספט של BrandOpus, שמשמעותו אמנות היצירה של מובחנות ויזואלית שהופכת מותגים לבלתי נשכחים, בשילוב היישום HP SmartStream Mosaic , שהיה הכוח המניע מאחורי קמפיין קוקה קולה, הובילו ליצירת המחברות הייחודיות. 

מתוך שש תבניות בסיס, נוצרו 12,000 גרסאות, כל אחת ייחודית ושונה מהגרסה הבאה עם מספר מהדורה משלה. כל המחברות הודפסו במכונת הדפוס HP Indigo 10000 Digital Press.

לא רק שימושית, אלא שהמחברת גם חושפת זוכה מאושר אחד של סל טעים מלא במותגים שעיצבה  BrandOpus. הזוכה קיבל גם שימוש חינם בכלי  HP SmartStream Mosaic עבור קמפיין ייחודי לצרכן, המאפשר למשתתף אחד בפסטיבל ליצור קסם ייחודי. 

כדי לגלות מי היה הזוכה, התבקשו המשתתפים לצייץ תמונה של כריכת המחברת הייחודית שלהם, ולהראות בבירור את מספר המהדורה ולעקוב אחר BrandOpus בטוויטר. 

BrandOpus היא סוכנות עיצוב מותג אסטרטגית גלובלית, הפועלת ממלבורן ולונדון. החברה נוסדה בשנת 2007, הוא עדיין בבעלות עצמאית, והיא ידועה בשל העבודה היצירתית שזכתה בפרסים, עבור קשת רחבה של לקוחות החל ממותגי יוקרה קטנים ועד מותגים גלובליים כמו מקיין וטווינינגס. 

הבהרה: המידע המופיע בסיפורי הלקוחות מובא מטעם הלקוחות והינו באחריותם בלבד
1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו