סיפורי הצלחה

דיאט קולה ו- HP אינדיגו בקמפיין חדש

בעקבות ההצלחה המסחררת של הקמפיין "שתף קוקה-קולה" בשנת 2013, הושק בישראל בחודש יולי 2014 קמפיין חדש, מדהים ויצירתי אף יותר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

במהלך הקמפיין הקודם, בשנת 2013, שהיה הקמפיין הפרסונלי הגדול ביותר של קוקה קולה, הדפיסו מכונות הדפוס הדיגיטלי של HP אינדיגו תפוקת שיא של למעלה מ-800 מיליון תוויות מותאמות אישית ב- 32 מדינות. בכל מדינה נבחרו  150 מהשמות הפופולריים ביותר והקמפיין נתמך על ידי תכנית שיווק משולבת כדי לחבר את הצרכנים דרך האינטרנט.
 
במסגרת הקמפיין בשנת 2014 עבור המותג דיאט קולה, שכותרתו ,Extraordinary Collection  או קולקציה יוצאת דופן, השיקה בישראל חברת קוקה קולה שני מיליון בקבוקים ייחודיים ושונים לגמרי, בטכנולוגיית ההדפסה של HP אינדיגו, כאשר לכל בקבוק היה עיצוב צבעוני ויחיד במינו. 

התוויות והשרוולים הודפסו במכונות הדפוס של HP אינדיגו. אולם שיתוף הפעולה לא הסתכם רק בהדפסה. אנשי העיצוב הגרפי של HP אינדיגו יצרו עשרות עיצובים בסיסיים עבור קוקה קולה, בעזרת טכנולוגיה קניינית שנמצאת בתהליכי רישום. טכנולוגיה זו הופכת את ביצוע תהליך ההפקה לאוטומטי בעזרת בקר ההדפסה HP SmartStream Designer, שפותח ע"י צוות המחקר ופיתוח של HP אינדיגו. החברה סייעה לקוקה קולה ליצור מיליוני וריאציות שונות לשרוולים.
 
בקמפיין זה, חברת קוקה קולה עלתה שלב ועברה מהדפסת שמות על בקבוקים להדפסת תמונות משתנות.  

לסרטון על ההצלחה של דיאט קולה ו- HP אינדיגו

 

 

 

 

 

 

 

הבהרה: המידע המופיע בסיפורי הלקוחות מובא מטעם הלקוחות והינו באחריותם בלבד
1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו