חדשות

Dscoop EMEA - ההשקה

כנס ההשקה של ארגון Dscoop EMEA משך כ- 500 משתתפים

 מארגני כנס ההשקה הכתירו את האירוע בברצלונה כהצלחה מסחררת, לאחר שלמעלה מ- 500 משתתפים הגיעו לאירוע בן 3 ימים בחודש נובמבר.

"חשבנו שהכנס יהיה בעייתי בהשוואה לכנס שנערך בארה"ב, בשל הבדלים תרבותיים והבדלי שפה באירופה, וגם בשל העובדה שאנו משיקים כאן ארגון חדש לגמרי, אבל הלקוחות קלטו את העניין מהר מאוד ונהרו להשתתף, כפי שממחיש מספר המשתתפים", אמר ג'ון ביילי, מנהל ועדת החברות בארגון Dscoop EMEA וסמנכ"ל מכירות ושותף בחברת ProCo בבריטניה. 
 

 הנוכחות הישראלית
בחודש ספטמבר, ארגון Dscoop EMEA ערך אירוע הכרות בתל אביב, בחסות HP אינדיגו. אירוע זה היה אירוע מקדים לאירוע ההשקה הבינלאומי של ארגון Dscoop בברצלונה. על מנת שלקוחות החברה בישראל יכירו את הארגון, פעילויותיו ואת היתרונות הרבים הטמונים בהצטרפות אליו, החליטה הנהלת Dscoop EMEA ביחד עם אנשי HP אינדיגו בישראל, לקיים אירוע שמוקדש כולו לארגון. ואכן, בעקבות האירוע בישראל, הגיעו לאירוע בברצלונה כ-15 נציגים של לקוחות ישראליים. חוות הדעת האוהדות שלהם שממחישות היטב את יתרונות החברות בארגון, מופיעות בסוף הכתבה. באירוע הוקרן גם סרטון קצר בתרגום לעברית, שהופק במיוחד ובו לקוחות מכל העולם מספרים על יתרונות החברות בארגון. לצפייה בסרטון, לחץ כאן. 

 

מה היה בכנס? 
הרצאות אורח מרתקות בכנס שנערך תחת הכותרת: "הצטרפו לנבחרת המנצחת של Print United" כללו את מנהל מחלקת עיצוב וגרפיקה בחברת קוקה קולה, טיל שוט, שהתמקד בהתפתחות המהירה בענף האריזות, מנכ"ל התקשורת לשעבר בחברת הארלי דיווידסון, קן שמידט, שדיבר על כך שיש לספר 'סיפור' כאמצעי לתקשורת ומנוע לצמיחה, ואת העתידן מאגנוס לינדקוויסט, שדיבר על כישלון המיחזור להניע הצלחה.

בנוסף להרצאות האורח היו בכנס גם שלושה מסלולי הרצאות שנערכו במקביל: דפוס מסחרי, תוויות ואריזות ופיתוח עסקי, מכירות ושיווק. כל המסלולים כללו עשרות סיפורי לקוח אמיתיים של בעלי בתי דפוס וחברות שתרמו מניסיונם האישי.
 
"הרמה הגבוהה ניכרה בכל: ארגון האירוע, הדוברים והתוכן. עבור אירוע שנערך בפעם הראשונה, אנו בהחלט מרוצים", אמר אלון בר שני, סגן נשיא ומנכ"ל חברת HP אינדיגו, שמשמשת כנותנת החסות לארגון Dscoop. 

אלון הוסיף שעל אף שהאירועים של הארגון בארה"ב שהחל את פעילותו לפני שבע שנים, היו גדולים באופן ניכר ומשכו כ-2,500 משתתפים, הוא אינו רואה כל סיבה מדוע האירועים של הארגון האירופי לא יכולים גם הם לצמוח לממדים אלה, ככל שהמסר של DScoop ימשיך להיות מופץ באזור, שמהווה למעשה את בסיס הלקוחות הגדול ביותר של HP. 
 

"Dscoop הינו אירוע שסובב סביב תוכן, ושיתוף בידע הוא העיקר, אולם קיים גם נושא יצירת הקשרים העסקיים, שמהווה את הערך האמיתי עבור חברי הארגון. המטרה היא יצירת קשרים בכל רחבי EMEA והעולם, ומתן פתרונות ללקוח, כך שלקוחותינו יכולים להיות רווחיים", אומר ביילי. 
 

כדי לתמוך ברעיון יצירת הקשרים העסקיים, תושק בחודש הבא סדרת כלי שיווק מותאמים אישית שמיועדים לחברי הארגון. ובנוסף, בתחילת חודש פברואר 2013, יפורסם מדריך מעודכן של חברי הארגון.
 
מדריך הדפוס הדיגיטלי" יכלול שני מסלולי תוכן:
* הראשון, שמיועד לבתי דפוס, יפרט את השירותים שמציעים חברי הארגון, במטרה לעודד שותפויות מקומיות ועולמיות בין 7,000 חברי הארגון ב- 70 מדיניות בעולם
* השני, שמיועד ללקוחות, יציג דוגמאות של היישומים והשירותים שמציעים חברי הארגון, במטרה לעודד מכירות וקידום החברות. 
 
 "העוצמה האמיתית של המדריך הינה שברגע שחברי הארגון הינם חלק מהרשת, הם כבר אינם ספקי שירותי דפוס שעומדים לבדם. הם למעשה, יכולים לגשת ללקוח ולומר לו שהם מהווים חלק מרשת עולמית", אומר אריק הוקינסון, מנכ"ל ארגון Dscoop העולמי. 

 

רשמי הלקוחות הישראליים ממחישים היטב את מטרות הארגון
"האירוע היה מעניין ביותר. אני שמח שארגון Dscoop החל לפעול גם באירופה, וכך גם אנו יכולים ליטול חלק בפעילויות. היה מרתק לפגוש עמיתים למקצוע באווירה נינוחה, הרחק מלחצי היום יום בעבודה, ולהכיר אנשים מתחומי עיסוק דומים ושונים, אך משיקים לעבודתי. מגוון ההרצאות היה מעניין ורחב, ויכולתי לבחור את ההרצאות שהתאימו לתחומי העניין שלי. תמיד מעניין לשמוע מה עושים לקוחות אחרים ברחבי העולם. כך ניתן ללמוד מהצלחותיהם, כמו גם מהטעויות. היה זה גם ביקורי הראשון במרכז ההדרכה של HP בברצלונה. סיור זה היה מרתק ומעשיר". 
"אייל תמיר, מנהל פיתוח עסקי, תדביק
 

"האירוע בברצלונה היה מאורגן היטב, נערך באווירה נעימה. זו פעם ראשונה שהגעתי לכנס זה ומאוד התרשמתי מהתוכן ,סדר היום המגוון ומהאירוח. הרצאות האורח של הדוברים מהארלי דיוידסון וקוקה קולה היו מרתקות. למדתי רבות גם מההרצאות שניתנו במסלולים השונים ומניסיונם של הדוברים".
גל כהן, סמנכ"ל תפעול, דפוס בארי 

 

 "האירוע בברצלונה היה מרתק. שני הדברים בכנס שהינם רבי ערך לנו, כלקוחות, היו לשמוע מניסיונם של לקוחות אחרים ויצירת קשרים עסקיים עם בתי דפוס בעולם. האירוע היווה מקום מצוין שבו ניתן להחליף חוויות עם עמיתים למקצוע ולהסיק מהמפגשים לגבי הכיוון העסקי של החברה שלנו. שמחתי לקבל שם חיזוקים רבים לדרך שבה בחרה החברה שלי וזה היה מעודד ביותר. גם מהבחינה הישראלית, חשתי גאווה רבה במהלך הסיור במרכז ההדרכה בברצלונה, שם מוצגות מכונות הדפוס המתקדמות בעולם שמיוצרות בישראל ".
אריאל ראוך, פיתוח עסקי, שיא קופי 

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו