מאמרים

חברות ומותגים גדולים רואים בדפוס דיגיטלי את הדפוס העיקרי באריזות של מחר. דיויד פיטמן ממגזין Labels&Labeling מדווח בגיליון לחודשים יוני-יולי 2016:

התפקיד המשתנה של ספק שירותי ההדפסה הינו להבטיח שהוא משקיע ומרחיב את יכולותיו כדי לענות על הצרכים המשתנים של הצרכנים. משמעות הדבר היא שספק שירותי ההדפסה צריך לשדרג את האסטרטגיה העסקית שלו. 

רונן ציוני, מנהל שיווק EMEA, Graphic Solutions Business, ב- HP דן בעולם המשתנה של הפקת האריזות 

השוק העולמי לטכנולוגיות להגנה על מותגים צפוי להגיע ל- 3.8 מיליארד דולר בשנת 2018, מרמה של 2.3 מיליארד דולר בשנת 2013. זה מעיד על קצב צמיחה שנתי של 10.2%.

שוק התוויות בשרוולים צומח בקצב מהיר יותר מאשר שוק התוויות בכללותו, ומייצג נתח צפוי של 12.5% מצריכת התוויות הגלובלית בשנת 2014. צריכת השרוולים בעולם צפויה לעלות בקצב שנתי של ב-5.6% בין השנים 2014 – 2019. להלן תרגום של מחקר של חברת המחקר Smithers Pira. 

 

אלה שעדיין אינם משוכנעים בפוטנציאל הצמיחה של העסק שלהם בעקבות השימוש בדפוס דיגיטלי, הרי שהסיבות לאימוץ טכנולוגיה זו מדברות בעד עצמן. 

אז מה בעצם מציע פתרון הדפסת אריזות של HP אינדיגו למנהלי מותג, סוכנויות פרסום, בתי דפוס להפקת אריזות ובסופו של דבר, לצרכנים? 

מראה חדשני של תוויות ואריזות משפיע באופן הולך וגובר על צרכנים בעת קבלת החלטות רכישה בחנויות.

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו