מאמרים

שיווק בעידן הדיגיטלי

"כיצד אוכל למשוך קונים בשוק המבוסס ע"י נתונים? 
"מה עלינו לעשות כדי להתחבר לצרכנים בעידן הדיגיטלי?"
"אילו טכנולוגיות יכולות לסייע לנו לשפר את שימור הלקוחות?"

ג'ון טולי, מנכ"ל חברת Prime Group מבריטניה וחבר מועצת Dscoop העולמית, חולק כמה טיפים שימושיים כיצד לחסוך כסף בקמפיינים הקשורים בהדפסה. 

לספק יעילות ידי אינטגרציה: כאשר אתה משיק קמפיין פרסונלי, תזמון, רלוונטיות, דיוק והתאמה אישית הינם מילות המפתח. תוכל להצליח באמצעות שילוב הקמפיין עם מערכת קיימת. לדוגמה, אם תשלב את הקמפיין שלך עם מערכת CRM קיימת, תוכל לחלץ מידע מהמערכת, לחסוך זמן ועלויות ולהפוך את התהליך כולו ליעיל יותר. 

להבין את התהליך: אתה עלול לבזבז כסף רב מתוך תקציב השיווק שלך על ידי משלוח בצורה לא נכונה: עליך להבין מה הם הגודל היעיל ביותר למטרת משלוח, הפקה, קריאה לפעולה ותגובה. אם אתה יודע מהו הגודל המתאים ביותר לשימוש, מהו המשקל האופטימלי של המוצר ומהי טכניקת המיון הטובה ביותר, תוכל לחסוך סכומים משמעותיים.

לעבוד עם data&colon: אתה בטח לא רוצה לבזבז כסף במשלוח חומר לאנשים שאינם רלוונטים. דע את הנתונים וודא שהנתונים ממוינים ונבדקים בכל פעם שאתה רוצה לשלוח דיוור ישיר. תוכל לא רק לחסוך בעלויות אלא גם לשלוח את הנתונים בחזרה למערכת ה- CRM הקיימת כדי לעדכן את הנתונים.

לשפר באופן מתמיד: אף פעם אל תניח לקמפיין לקפוא על שמריו. נסה כל הזמן לשפר את הקמפיין. שנה דבר אחד כמו טון הדיבור והשווה את התגובות כדי לראות מה עובד הכי טוב. הוסף ערוצים, אם הדבר אפשרי. אם תשלח דוא"ל ודיוור ישיר בו זמנית, שיעור התגובות עשוי לצמוח. והחשוב מכל, הוא למדוד. עליך לוודא שיש לך את היכולת למדוד את התוצאה של מסע הפרסום שלך. אם לא תעשה זאת, אתה פשוט שולח דוא"ל וזהו.

 

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו