מאמרים

כוחו של השיווק הפרסונאלי

מה קורה כשקריאיטיב פוגש דאטה

זהו תקציר הרצאה של רפי אלבו, מייסד ומנכ"ל חברת סגמרקטינג, חברה המתמחה בניהול ופיתוח אסטרטגיה ושיווק ממוקד לקוח. זו הרצאה מרתקת וחשובה לכל חברה ובית עסק שמעוניינים להרחיב את מעגל לקוחותיהם באמצעות שימוש בפילוסופיה שיווקית מתקדמת, המבוססת על תפיסה הממקמת את הלקוח ואת הדאטה במרכז הפעילות השיווקית.  
שיווק פרסונאלי מיוחס בדרך כלל לדיוור ישיר, דפוס דיגיטלי, שיווק מבסיסי נתונים או מערכות מידע, אך זוהי הנחה מוטעית. שיווק פרסונאלי זו פילוסופיה שלמה, תפיסה שיווקית של תקשורת שיווקית שנוגעת בנמען באופן אישי ורלוונטי.

רפי חקר במשך 10 שנים מותגים מכל מגזר בארץ ובעולם, במטרה ללמוד איך ניתן לעשות שימוש בשיווק פרסונאלי, בתקשורת שיווקית ממוקדת לקוח, כדי להשיג תוצאות שיווקיות.
 
בהרצאה רפי עונה בחיוב על שתי שאלות מרכזיות:

  •     האם שיווק פרסונאלי יכול לתרום לרווח?
  •     האם שיווק פרסונאלי יכול לתרום למיתוג?

לפני 10 שנים, הפקה של קמפיין שיווקי של גלויות פרסונאליות עם תמונות ושמות מתחלפים בצבע מלא שנשלחו ל- 350,000 איש עשויה הייתה לעלות 300,000 דולר. היום, בזכות תוכנות מידע משתנה מתקדמות ביותר כמו של HP אינדיגו, עלות ההפקה של יחידה בודדת הוא כ-20 סנט. HP אינדיגו היא ללא ספק מעצמה בעולם הדפוס הדיגיטלי, בעולם התוכן של שיווק פרסונאלי. HP מובילה את התעשייה ואת השיווק הפרסונאלי בעולם כולו. 

 קיימים שלושה מימדים קריטיים להצלחתו של קמפיין תקשורת פרסונאלי שיצליח לשפר רווחיות וליצור את אפקט ה- WOW אצל לקוחות:

  •     שימוש נכון במידע מנותח
  •     קריאיטיב פרסונאלי (תבנית עיצוב שמתחלפת מנמען לנמען תוך שימוש בפריטי מידע מתוך בסיס הנתונים הארגוני כגון – מזל אסטרולוגי, סטטוס לקוח, קופונים מתחלפים וכולי.)
  •     פנייה רגשית

כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לנסות!

לצפייה בהרצאה המרתקת המלאה של רפי אלבו. 

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו