מאמרים

"המדיה החברתית" ללקוחות אינדיגו

10 דרכים לקדם את עמוד הפייסבוק העסקי שלכם

זוכרים את הימים שבהם הייתם צריכים לעדכן תדיר את האתר שלכם? ובכן, ימים אלה חלפו!
כיום, בעל עסק חייב להיות נוכח בפייסבוק. לעיתים אפילו במקום אתר. חברות רבות משתמשות היום בדפים עסקיים עבור החברה שלהם ומוותרות על אתר. חברות מסויימות, גם אם הן מחזיקות אתר, דואגות לשלב אותו בלשונית/טאב בדף הפייסבוק, מתוך ידיעה ברורה ששם יצפו בו, הרבה יותר. תמונת COVER עליון בדפים העסקיים בפייסבוק מהווים את השער המיתוגי לעולם העסקי שלכם.
נכון לימים אלה יש כ -מיליארד איש בפייסבוק. וכאשר יש הרבה אנשים במקום אחד, בעלי עסקים מבינים כי הנוכחות שלהם ברשת החברתית היא בגדר חובה, לא כל שכן שיווק משמעותי.  כאשר פייסבוק הציגו לראשונה את דפי פייסבוק הרעיון המרכזי היה לספק למשתמשי פייסבוק, שהם גם בעלי עסקים את האופציה למתג את העסק שלהם ולפרסם אותו. תנאי השימוש של פייסבוק מונעים את השימוש של פרופילים אישיים למטרות מסחריות, לעומת זאת את דפי הפייסבוק ניתן לקדם כאוות נפשך ואף לרכוש פרסומות לעסק ממש כשם שבעבר היינו מפרסמים מודעה בעיתון.

עשר דרכים לקדם את עמוד הפייסבוק שלך:

1. להזמין אנשים ללחוץ LIKE ל- דף העסקי שלך

 בפרופיל האישי יש לך כמות גדולה של חברים? זה הזמן לבקש מהם לעשות LIKE בדף העסקי. אבל איך? אחדים מהם בוודאי יהיו מעוניינים לקבל ממך עדכונים עסקיים בנושא העסק שלך, אך פייסבוק ביטלו את השימוש במנגנון הזמנת החברים בדפים. הוא אמנם עובד מידי פעם אך הוא עובד באופן חלקי, וברוב המקרים החברים שלך בכלל לא יודעים ששלחת להם הזמנה לדף. למה? כי זה מגיע לכאן ומי בכלל יודע על הדף הזה או מגיע לשם? לשם כך המלצה מס' אחד שלנו היא פשוט להשתמש בכפתור הSHARE. על כל פוסט/סטטוס שאתם כותבים בדף העסקי, צרפו אייקון מעניין בולט ולחצו על כפתור השיתוף, כדי שאוטומטית הוא ייראה גם בקיר של הפרופיל שלכם. כך אנשים יקבלו עדכון בכל פעם ויראו שיש לכם דף.

2. שימוש בכתובת דף URL מקוצרת

לאחר שבדף יש  25 אוהדים, תוכלו לקבל כתובת מקוצרת ומושכת לדף. הכי טוב שתבחרו את שם העסק/ שם הדף. ברגע שאתם בוחרים שם לדף, זה לתמיד.  איך תעשו זאת בפועל? כאן

3. הצג כתובת האתר שלך בפייסבוק ולהפך

שים URL שלך בפייסבוק בכל מקום שקשור בפרטים האישיים שלך (INFO) זה יסייע לך גם בקידום באינטרנט וגם בכל הקשור בתקשורת העסקית שלך. שים אייקון פייסבוק על כרטיסי ביקור, ניירות מכתבים וחתימות דוא"ל דינמיות של המיילים שלך. ובאותה מידה שים באתר שלך קישורים ברורים לרשתות החברתיות שלך.

4. טוויטר וסנכרון כל הרשתות החברתיות.

הוספת קישור טוויטר בלשונית לדף הפייסבוק שלך כדי שיהיה סנכרון בין הטוויטר שלך והפייסבוק, וכל מה שתפרסם בדף הפייסבוק יועבר אוטומטית לטוויטר. (כנ"ל לגבי לינקדאין), תוכלו להוריד כל מיני אפליקציות חינמיות בפייסבוק שמסנכרנות בין רשת לרשת ותוכלו גם להשתמש בזה- http://hootsuite.com/.

5. הפצת הדף שלכם באמצעות מייל.

שלחו הזמנה מיוחדת המכריזה על דף הפייסבוק שלכם, לרשימת אנשי הקשר שלכם.(רצוי מעוצבת) במייל מסוג כזה שימו אייקון של פייסבוק שיוביל ישירות לדף שלכם בלחיצת כפתור.

6. הפיצו את עמוד הפייסבוק שלכם בפייסבוק

- הפץ את הדף שלך בדפים וקבוצות שיכולים לקבל תועלת מדף כשלך
- נהלו מסע פרסום ברכישת פרסומת-צד פייסבוק ו/או סיפורים ממומנים בפייסבוק

7. שמרו על העמוד העסקי שלכם מעודכן

הקמתם עמוד עסקי מעוצב, עכשיו חשוב לשמור על התכנים שלו. כדאי לזכור את הטבע הויראלי של פייסבוק; כשמישהו עושה לייק לעמוד שלך ו/או לסטטוס שכתבת בעמוד, זה מופיע בניוזפיד שלו וחבריו רואים זאת גם כן, מה שמסייע בקידום הדף.

8. השתמש בתוספים החברתיים של פייסבוק

התקינו תוסף פייסבוק כמו כפתור או תיבת פעילות, באתר או בבלוג שלכם. זה יגדיל את בסיס המעריצים וייצור תנועה נוספת אל עמוד הפייסבוק שלכם.  ניתן למצוא את Plugins – התוספים של פייסבוק כאן.

9. אינטראקציה עם האוהדים בדף

זכרו תמיד להשיב לשאלות בדף העסקי שלכם. הדף העסקי הוא לא רק כרטיס תדמיתי או כרטיס ביקור. אם אתם ממתגים את עצמכם כמומחים בתחום מסויים, עליכם להתנהג חברתית ברשת החברתית ולהגיב לאוהדים. אתם שם בשבילם. תנו להם ערך.

10. כתיבת מאמרים

כתבו מאמרים על, העסק שלכם, שירותים או מוצרים ופרסמו אותם באתרי מאמרים בארץ. בתוך המאמרים עצמם ניתן לשים קישורים גם לדף הפייסבוק וגם לאתר של העסק, מה שמביא קידום נוסף לדפים שלכם.

בהצלחה
טלי עוז אלבו
Let's face it

לאתר של טלי

 

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו