ימי עיון

שיווק במדיה החברתית ובמרחב הדיגיטלי

HP אינדיגו קיימה יום עיון מעניין ומוצלח ללקוחותיה ביום חמישי ה-27.2.14 בנושא "שיווק במדיה החברתית ובמרחב הדיגיטלי". למעלה מ-50 אורחים הגיעו ליטול חלק ביום העיון שהורכב משתי סדנאות. ראוי לציין כי זו השניה שהחברה עורכת את יום העיון הייחודי הזה - הקודם היה לפני כשנה.

 

את יום העיון פתח שלמה מנשרוף, מנהל פעילות ישראל, במספר מילים על היום שהם עומדים בפניו, ועל כך שיום זה הוא חלק מהפעילות השוטפת ש-HP אינדיגו מקיימת ללקוחותיה, במסגרת פעילויות הפיתוח העסקי. שלמה הודה להם על כך שפינו יום לטובת השתתפותם ביום העיון, כמו כן הוא הסביר בקצרה לנוכחים על "דיסקופ" – פורום לקוחות אינדיגו בארץ ובעולם ועל ה-TCE (סקר שביעות רצון) - על חשיבותו לאינדיגו וללקוח.

 

שיווק במדיה החברתית 

את הסדנה הראשונה בנושא שיווק במדיה החברתית העבירה טלי עוז-אלבו, מחברת let's face it.

 

 הסדנה הועברה באמצעות מצגת מרתקת שהציגה רקע, נתונים, סרטונים ומידע על הרשתות החברתיות בעולם, שמטרתה לגרום למשתתפים להבין  שהם אמורים לנהל את פעילותם השיווקית במדיה החברתית.

חלק מהנושאים שסקרה טלי בהרצאתה היו נתונים סטטיסטיים ופירוט הרשתות החברתיות החשובות ביותר בעולם האינטרנט, פייסבוק – הרשת החברתית הגדולה בעולם ופייסבוק בישראל – 3.7 מיליון ישראלים כבר שם! - מה זה אומר מבחינה עסקית, טיפים שיווקיים להזנקת העסק שלך באמצעות פייסבוק והסבר מקיף על דפים עסקיים.

 

לאחר סבב ארוך של שאלות ותשובות, סקרה גם את הרשתות החברתיות החשובות בעולם, פייסבוק –עובדות מפתיעות, נתונים סטטיסטיים ושימושים אפשריים, יו-טיוב – מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם אחרי גוגל. מהי החשיבות בהעלאת סרטונים, מהו ערוץ ממותג ועוד, לינקדאין – הרשת העסקית שמתקדמת בצעדי ענק - כיצד לינקדאין יכולה להועיל בחיפוש מידע עסקי, בחיפוש עובדים מוכשרים ובהעברת ידע בעולם העסקי, טוויטר – הרשת החברתית שמשגעת את אמריקה, גוגל+ - מדוע הוקמה ומה יש בה שאין במקום אחר, פינטרסט ואינסטגרם – העולם שמדבר בתמונות ועוד נושאים אחרים בתחום.

 

שיווק במרחב הדיגיטלי

את הסדנה השניה בנושא "שיווק במרחב הדיגיטלי - איך בונים קמפיין מנצח במרחב הדיגיטלי?" העביר שי ולמר, מרצה למסחר אלקטרוני ושיווק במדיה החברתית.  

 

חלק מהנושאים שהועברו בסדנה: מבוא על עסקים במרחב הדיגיטלי, הרגלי הצריכה, תהליכי חיפוש המידע והדרך לקבלת החלטת רכישה עוברים בשנים האחרונות מהפכה אלקטרונית. פלטפורמות השיווק מתעדכנות בקצב מסחרר והטכנולוגיה לא עוצרת! הצרכן שמורגל כבר לחפש את המידע בסביבה מרובת מסכים וממשקים (מחשב נייח ונייד, טאבלט, סמארטפון וטלוויזיה) יבצע בקרוב באופן דומה גם את פעולות הרכישה בפועל.

 

בעלי עסקים שברב המקרים מנסים עדיין להשלים פערים טכנולוגיים בתחום האינטרנט ומסחר אלקטרוני מתמודדים היום במרחב אינטראקטיבי חדש, "המדיה החברתית", ומתקשים לזהות את ההזדמנויות שממתינות להם בדרך.

 

כמו כן בסדנה זו שי לימד את המשתתפים מהי הנוסחה להצלחת קמפיינים ואיך בוחנים את הצלחת הקמפיין, בעזרת הנקודות הבאות: מגמות טכנולוגיות בשיווק באינטרנט, מהם מקורות התנועה ברשת, טיפים לפרסום יעיל ואפקטיבי באינטרנט, בחינת יחס ההמרה באתר ובקמפיין, למה צריך דף נחיתה, מהו משפך שיווקי ומתי משתמשים ברשימת דיוור, האם כדאי לפרסם בסלולאר ועוד נושאים רבים אחרים.

 

שתי הסדנאות היו מאוד מעניינות והמשתתפים היו מאוד פעילים ומעורבים. התגובות לאחר יום העיון היו טובות וחיוביות: "מאוד נהננו מיום העיון. הנושא של פרסום ושיווק במדיות החברתיות באינטרנט, מעניין אותנו מאוד" כתב משתתף, ומשתתפת נוספת כתבה: "כל הכבוד! היה מקסים ופרודוקטיבי!". בנוסף מרבית המשתתפים הביעו גם נכונות ורצון להשתתף בימי עיון נוספים בעתיד, הן באותו נושא והן בנושאים אחרים בתחום השיווק, המכירות והפיתוח העסקי.

 

עמוד הפייסבוק של let's face it – העמוד העסקי טלי עוז אלבו 

 

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו