חדשות

סיכום דרופה 2012

דרופה היא התערוכה הגדולה והחשובה ביותר בעולם הדפוס והאמנות הגרפית שמתקיימת מדי 4 שנים בגרמניה. בדרופה 2012 שהחלה ב-3 במאי, HP מציגה את פורטפוליו המוצרים המהפכני והמלהיב שלה באולם תצוגה מרשים שמשתרע על פני 5,000 מ"ר.  

התערוכה הוכיחה עצמה כהצלחה אדירה עבור HP מכל בחינה שהיא: מספר מבקרים, מספר ושווי העסקאות שנחתמו ומידת העניין שעוררה החברה בקרב המבקרים בתערוכה. הצלחה זו מוכיחה פעם נוספת את מעמדה של HP כחברה המובילה את המעבר מדפוס אנלוגי לדפוס דיגיטלי. 
 

התערוכה הובילה למספר ניכר של עסקאות חתומות והזדמנויות עסקיות עתידיות, הרבה מעבר ליעדי החברה בכל האזורים הגיאוגרפיים ובכל קווי המוצרים. התוצאות כללו: 
 

הזמנות של למעלה מ-200 לקוחות מ-55 מדינות
אלפי לקוחות כשירים (לקוחות פוטנציאלים שהביעו עניין מוצהר במוצרים ופתרונות של HP
מספר שיא של מבקרים באולם של HP, שהציע יותר תצוגות והדגמות מאי פעם
כ- 30 מכונות דפוס פעלו במקביל במהלך התערוכה, מדפיסות קבצים עבור הלקוחות ומדגימות את אופן פעולתן. בנוסף, הציגו באולם גם חברות שותפות רבות של החברה בשני תחומים: תוכנות קדם דפוס ופתרונות גימור. לקוחות קיימים ופוטנציאלים רבים הן מישראל והן מרחבי העולם הגיעו לבקר באולם של HP. 

 HP אינדיגו עושה היסטוריה בדרופה עם מכונות דפוס פורצות גבולות 
מכונות הדפוס החדשות כוללות חידושים מהפכניים במכונות הדפוס החדשות כמו מהירות הדפסה גבוהה יותר, פורמט הדפסה גדול יותר, יכולת הדפסה של אפקטים מיוחדים שמשולבת במכונת הדפוס HP Indigo 7600 Digital Press, יכולת הדפסה של דפים שחורים ושקפים, אפשרות לשימוש בנייר עבה יותר, שילוב במכונת הדפוס HP Indigo 5600 Digital Press של טכנולוגיית One-Shot-Color (צבע במכה אחת") שמבטיחה רגיסטרציה מושלמת באמצעות צבירת כל הפרדות התמונה על שמיכה והעברתם למצע ההדפסה בו זמנית, ועוד. 
 

הזווית הישראלית של דרופה
לקוחות קיימים ופוטנציאלים רבים הגיעו מישראל. רבים הגיעו לא רק להתרשם אלא גם כדי לחתום על עסקאות, ואכן במהלך התערוכה נחתמו מספר עסקאות לרכישות מכונות דפוס חדשות, כמו גם לשדרוג מכונות קיימות.

HP אינדיגו קיימה יום מיוחד עבור המבקרים מישראל ב-9 במאי. כ-70 משתתפים נטלו חלק באירוע שהחל אחר הצהריים בסיור מודרך בעברית באולם. הסיור כלל הסברים והדגמות של מכונות הדפוס החדשות. לאחר מכן, יצאו האורחים לסיור בעיר דיסלדורף, כאשר מזג האוויר הנעים בהחלט שיחק לטובת המשתתפים. הסיור כלל ביקור במבשלת בירה, שם זכו האורחים לטעום בירה משובחת, וארוחת ערב בשמיים – במסעדה שנמצאת במרומי המגדל Rhinetower המשקיפה על העיר מגובה של 172 מ'. הארוחה במקום כה מרהיב סיפקה לאורחים חוויה בלתי נשכחת. תגובות האורחים ורשמיהם היו אוהדים ביותר. הם נהנו מאוד מהסיור הן באולם של HP בדרופה והן מהסיור בעיר. 

 

מה חדש בתחום ההדפסה התעשייתית - תוויות ואריזות 
HP אינדיגו הקימה את הסופרמרקט הדיגיטלי שהציג את המגוון הרחב ביותר של תוויות ואריזות, שהודפסו במכונות הדפוס של HP אינדיגו על ידי לקוחות החברה בכל רחבי העולם. בסופרמרקט הוצגו מאות מוצרים שנמצאים בדרך כלל על המדפים של רשתות השיווק בעולם. תצוגה יוצאת דופן זו הציגה את האפשרויות השונות לסוגי האריזות שניתנים להפקה על מכונות הדפוס, לרבות תוויות, אריזות גמישות, קרטונים מתקפלים ותוויות דביקות.
 

האזור שהוקדש לתוויות ואריזות היה מרשים ביותר, והותיר רושם רב בקרב הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים. היכולות הגבוהות והגמישות האין סופית באו לידי ביטוי בטכנולוגיה קיימת ובחדשה, שכבר פועלת ומציגה איכויות גבוהות. החברה הציגה מגוון פתרונות בתחום התוויות והאריזות, החל ממוצר הכניסה לעולם הדפוס הדיגיטלי, מכונת הדפוס HP Indigo WS4600 Digital Press המתאימה ללעסקים קטנים ובינוניים שעושים את צעדם הראשון בתעשייה ועד לאחות הגדולה HP Indigo WS6600 Digital Press שמיועדת ללקוחות בעלי נפח הדפסה גבוה.
 

ההפתעה הגדולה הייתה קו המוצרים החדש – שתי מכונות הדפוס החדשות בפורמט רחב HP Indigo 20000 Digital Press והמכונה HP Indigo 30000 Digital Press שהושק לראשונה בישראל באירוע פרה-דרופה: "על מה שאפשר לצפות מ- HP אינדיגו, רק בגדול יותר". חשוב לציין שלמרות שהסדרה החדשה עדיין נמצאת בשלבי פיתוח, איכות ההדפסה הייתה מפתיעה לטובה והביאה לכך שמספר רב של לקוחות הציגו עצמם כמועמדים רציניים לשמש ראשונים כאתרי בטא למכונות החדשות. 
 

תחרות פרסי המצויינות בדפוס 
HP קיימה גם ערב חגיגי ומיוחד ובו הכריזה על הזוכים בתחרות פרסי המצוינות בדפוס של HP לשנת 2012. בין הזוכים ישנה גם נוכחות לשני נציגים מישראל: 
 

חברת דיגיטל לייבלס זכתה במקום הראשון בקטגוריית תוויות בתחום הבריאות והיופי. התוויות הזוכות עוצבו עבור חברת קוסמטיקה צרפתית מובילה. האתגר היה למצוא נייר מיוחד שיתאים לאופי המוצר והאריזה, תוך שימוש בציוד המתאים של HP ולהפיק תוויות באיכות הדפסה גבוהה תוך שימוש במידע משתנה רב. 
 

במקום השני בקטגוריית דיוור ישיר וקידום עסקאות (טרנס-פרומו) זכו חברת תעשיות אגן וחברת סגמרקטינג עבור הפקת קטלוג לחברת קדס קידס. הקטלוג היה למעשה ספר סקיצות משפחתי פרסונאלי, ובו לוח שנה שמציג את ימי ההולדת של כל ילדי המשפחה ואת התאריך שבו על המשפחה לחדש את החברות שלה במועדון. כל העמודים בספק כללו מידע מעניין עבור המשפחה ותמונות של פריטי האופנה של החברה. חברות אגן וסגמרקטינג זכו גם בשנת 2010 בתחרות הדפוס המסחרי. אז הן זכו במקום השני באותה קטגוריה עבור הפקת קמפיין של המעצב רונן חן.

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו