שת"פ, יח"צ וחסויות

נכנס יין יצא דפוס

 כ- 300 איש נכחו ב-22 באפריל, 2010, באולם הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה בכנס ובתערוכה המקצועית של חברת HP שנערכו תחת הכותרת 'נכנס יין - יצא דפוס'. המבקרים התכבדו באירוח נדיב שכלל ארוחת צהריים ויין מסוגים שונים של יקב רימון. תודה לכל המשתתפים שנטלו חלק באירוע והפכו אותו להצלחה!  
 

באולם הכניסה הציגו שלוש החטיבות המרכזיות של HP מגוון מוצרים מוגמרים שיצאו ממכבשי המדפסות ומכונות הדפוס של HP. התצוגה המרכזית הייתה של יקב רימון, יקב משפחתי מהגליל העליון, שזכה לפני מספר חודשים בתחרות יין שערכה חברת HP אינדיגו. בהמשך התקיימו גם הרצאות מקצועיות שונות.

 

מירי נחמיאס, מיקב רימון מספרת: "היקב נוסד לפני 5 שנים, כאשר ההתחלה הייתה לפני 15 שנה כיקב מקומי קטן. היקב מתמחה במותג ייחודי והוא ייצור של יין רימונים, ומכאן שמו. אנחנו מייצרים גם סוגים נוספים של יינות, ו- 70% מהייצור שלנו מיועד לייצוא".
 
מה מהות שיתוף הפעולה שלכם עם HP?
"חברת HP בחרה בנו בתור מותג למוצרי הדפוס שלהם. כל עבודות הדפוס של המוצרים שלנו בוצעו על ידי מכונות הדפוס של HP. מבחינתנו, לכנס ולתערוכה הזו יש ערך מוסף גדול בעיקר לחשיפה לעוד לקוחות פוטנציאלים ויוקרת היקב עצמו".
 
המבקרים בתערוכה והנוכחים בכנס נמנו על בעלי בתי דפוס, קטנים וגדולים, מנהלי רכש של חברות וגופים מסחריים וציבוריים גדולים, מפיקי דפוס, גרפיקאים ונציגים של חברות בתחומים כמו אריזות, והוצאה לאור.

רן לנדוי, מנהל פעילות ישראל של HP אינדיגו: "בתערוכה ובכנס התאפשר לנו להציג את סוגי המדפסות הדיגיטליות שלנו מבחינת ביצועי הדפוס שלהם: הדפסות בנייר בדיד, הדפסות בגלילים והדפסות ספרים. אירוע מסוג כזה מעשיר מאוד את תעשיית הדפוס בארץ ומקנה כלים אפקטיביים מבחינה עסקית, טכנולוגית ומקצועית לאנשי הדפוס".
 
 
בועז כהן, מנהל מכירות ישראל בתחום המדפסות לפורמט רחב: "הן התערוכה והן הכנס אפשרו לאנשי דפוס למצוא פתרונות כוללים מא' ועד ת', החל בכרטיסי ביקור וכלה בשלטי ענק (בגודל 13X5). מטרה נוספת הייתה חשיפת הלקוחות בפני כל החטיבות של HP, כמו גם לאפשר ללקוחות חדשים להכיר טוב יותר את ביצועי המדפסות שלנו".
 
באולם רחב הידיים שאליו נכנסו המבקרים בתום התערוכה, ניהל הקוסם והמנחה ליאור מנור אירוע משעשע ושיתף את הקהל בכמה להטוטי קסמים. 
 
אחר כך עלה לבמה מנכ"ל HP אינדיגו אלון בר-שני שאמר: "ישראל היא כיום מרכז עולמי בתחום הדפוס הדיגיטלי כאשר המוצרים שאנו מפתחים אותם כיום יהיו בשימוש גם בעוד 15 שנה. מבחינת מגמות עולמיות הקשורות לדפוס הרי שאנו נוכחים בארבע מגמות: א. גידול באוכלוסיה ב. הגלובליזציה ג. רווחה כלכלית גדולה יותר ד. איכות הסביבה. השינויים הדרמטיים בדפוס העולמי הם בשני מישורים. מצד אחד גידול שחל וימשך בענף במדינות כמו סין והודו, ומאידך הקטנה במדינות מערב-אירופה, ארצות-הברית ויפאן. תעשיית הדפוס בישראל לא תגדל ולא תקטן כתוצאה מכך. התחום השני הוא ההתקדמות הניכרת שחלה בתחום הדפוס הדיגטלי לעומת ירידה שחלה בתחומי האופסט והפלקסו. מבחינה זו אנו בהחלט מהווים מענה לשינוי הדרמטי הזה, שמתחולל כיום ממש לנגד עינינו".

מלבד התערוכה, התקיימו במקום גם הרצאות בענייני דפוס ובנושאים עסקיים כמו: 'הרחבת אופקים דרך תרחישים', 'טרנדים בשוק הדפוס בעולם', 'שיווק במדיות חברתיות' ו- 'איך להצליח בגיוס עובדים'. מעצב המותגים ברוך נאה נשא הרצאה בנושא ההתפתחות הקריאטיבית שחלה בתחום עיצוב המותגים. אריק סופר מ- HP אינדיגו הסביר את חשיבות ההרצאות: "בכנס, בתערוכה ובהרצאות ניתן היה למצוא את הכוחות המובילים בענף הדפוס בארץ, כולל חברות מובילות כמו נוי מערכות, סקודיקס ומנטור. הדבר הבולט הוא שנוצר פה קונספט של שילוב בין מתן פתרונות דפוס ללקוחות ומתן כלים לביצועים טובים יותר, החל בצד הטכני וכלה בצד הניהולי".
 
ומה חשבו הלקוחות על האירוע?
 
שמעון קרמר מחברת גרפוס פרינט מירושלים: "הכנס היווה הזדמנות מצוינת לחידוש הכרת התהליכים של ביצועי הדפוס של מדפסות HP לסוגיהן והכנה טובה מאוד לקראת תערוכת Ipex".
 
איציק דהאן, מדפוס אקסטרא פרינט מת"א: "מדובר ביוזמה מקורית ומבורכת של HP. זה טוב להיווכח שחברה ישראלית גדולה ומפותחת נמצאת בראש. זאת גאווה להיות חלק ממערכת שהביאה חידושים כאלה מתקדמים שמעלים את ענף הדפוס בישראל כמה וכמה דרגות".
 
שמואל בן-טוב, מדפוס איכות מרחובות:" אני קשור ל- HP כבר 20 שנה ומרוצה משיתוף הפעולה בינינו. הכנס והתערוכה מהווים לדעתי הקדמה מצוינת לקראת Ipex".

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו