ימי עיון

מיומנויות מכירה ופיתוח העסק הדיגיטלי

חברת HP אינדיגו קיימה בחודש אפריל סדנה מיוחדת ללקוחותיה תחת הכותרת: "מיומנויות מכירה ופיתוח העסק הדיגיטלי". זוהי סדנת המשך לסדנה שהתקיימה בנושא זה בשנה שעברה. כעשרים משתתפים הגיעו מטעם 15 לקוחות כדי ללמוד על הערך של הדפוס הדיגיטלי ולתרגל את המיומנות הנדרשת למכירת ערך זה ללקוחותיהם. בעקבות הסדנה הראשונה, התקבלו מהמשתתפים בקשות ותובנות אשר סייעו למנחה הסדנה להתאים את התכנים לשאלות ולצרכים הספציפיים המתעוררים בעבודתם היומיומית. 

סדנה זו מבוססת על סדנה מקצועית של HP שתורגמה לעברית והותאמה במיוחד ללקוחות החברה בישראל ולמציאות העסקית הישראלית על ידי מנחה הסדנה, דורי ירון וצוות של אנשי מכירות, שיווק ופיתוח עסקי מ- HP אינדיגו. 
 

כמה מילים על המנחה
דורי ירון הוא מנכ"ל חברת Blue Bird שירותי יעוץ, בעל ניסיון עתיר שנים בתחומי המכירות, פיתוח יחסים ושווקים מתפתחים. משימתו של דורי כמנכ"ל החברה היא ליצור מתודולוגיות מקצועיות אשר ישרתו וישפיעו על האופן שבו ארגוני המכירות פועלים כיום. דורי משמש כיועץ בתחום פיתוח אסטרטגיית מכירות ומינוף תוצאות עסקיות.  

 
מה צופן העתיד לעולם הדפוס?
דורי פתח את הסדנה בסקירה של השינויים החלים בעולם הדפוס כיום וכיצד המפכה הדיגיטלית השפיעה גם על עולם השיווק והמכירות. עולם הדפוס עובר שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות. הדפוס המסורתי נותן מענה חלקי לצרכי הלקוחות, ומחירי הדפוס הולכים ונשחקים. בה בעת, מזמן הדפוס הדיגיטלי אפליקציות חדשות לבתי הדפוס ומקנה ערך רב ללקוחותיהם, במיוחד בתחום המידע המשתנה, גרסאות שונות (Versioning), ושיווק רק ערוצי (Cross-media). התהליכים והמיומנויות הנדרשים במכירת ערך הדפוס הדיגיטלי ובידולו מהדפוס המסורתי הינם מורכבים ומאתגרים. גם דרך קבלת ההחלטות של הלקוחות מציבה משוכה גבוהה בפני אנשי המכירות המסורתיים.

 

הצעת ערך ובידול
לאחר שדורי הסביר על המהפכה העוברת על עולם הדפוס וכפועל יוצא, גם על אנשי המכירות בתחום, הוא החל לסקור את הצעת הערך של הדפוס הדיגיטלי וכיצד יש לבדל את העסק שלך מהמתחרים. הבנת הערך של הדפוס הדיגיטלי לצד פיתוח היכולת לנהל תהליך מכירה סביב ערך זה הינם קריטיים לפיצוח העסק הדיגיטלי. מילת המפתח במכירת ערך הדפוס הדיגיטלי הינה בידול. דורי הסביר למשתתפים על משמעות הבידול של החברה שלהם, וכיצד בידול זה יכול לסייע להם לזכות בלקוחות חדשים ולמנף את יכולות הדפוס הדיגיטלי כדי להגדיל את העסק שלהם.

 

 המהפכה של אנשי המכירות בעולם הדפוס הדיגיטלי
המפתח הוא שינוי בגישה – כפי שהדפוס המסורתי הפך לדיגיטלי, כך איש המכירות המסורתי שמכר דיו על נייר וקיבל הזמנות, הופך ליועץ, אדם הבקי בתחומו ומסוגל לייעץ ללקוח ולמכור לו את ערך הדפוס הדיגיטלי.

 

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו