חדשות

יתרונות הדפוס הדיגיטלי במכירות בענף התוויות והאריזות

במסגרת התוכנית לפיתוח עסקי HP Capture  קיימה החברה סמינר בן יומיים בתאריכים 15-16.10.2013. כ-15 משתתפים מקרב כעשרה לקוחות של HP אינדיגו בישראל הגיעו לסמינר, שהתמקד ביתרונות הדפוס הדיגיטלי, וכיצד למנף יתרונות אלה בתחום המכירות בענף התוויות והאריזות. 

 

המטרה המרכזית של הסמינר הייתה להדריך את צוות השיווק והמכירות, להבין ולנצל את ההזדמנויות העסקיות הייחודיות של הדפוס הדיגיטלי מבית HP אינדיגו במלואן. חשוב לא פחות היה להקנות ללקוחות שיטות וכלים במכירות ושיווק על מנת לייעל את העסק וללמוד כיצד ניתן לרתום את המגמות האחרונות בשוק ולהפוך אותן להזדמנויות צמיחה. 

 

מנחה הסמינר בן היומיים, ריצ'ארד דה בויסזון, לשעבר מנהל שיווק בינלאומי ב- HP אינדיגו. ריצ'ארד הינו בעל ניסיון רב בתחום השיווק, המכירות והפיתוח העסקי ומילא תפקידים בכירים בחברה למעלה מעשרים שנים. מאחר והייתה זו סדנה קטנה ואינטימית, שכללה תרגילים, סימולציות ומשחקי תפקידים, המשתתפים יכלו ליטול חלק פעיל ולהפיק את המרב מהמפגש. 

 

יום העיון סיפק למשתתפים תובנות וכלים רבים ומגוונים כמו: איך לעבור מדיון שמבוסס על מחירים לדיון המבוסס על ערך, כדי לא "להישאב" שוב ושוב לתוך משא ומתן תחרותי לגבי מחיר, או איך לפתוח בשיחה עם האנשים הנכונים בזמן הנכון, כדי ליזום "שיחה דיגיטלית" מוצלחת. בנוסף, למדו הלקוחות על החבילה הכוללת של תמיכה בפיתוח עסקי ללקוחותיה של HP אינדיגו. 

 

היום הראשון התמקד בנושא התווית האריזות ודן בנושאים כמו:  
·    מגמות עיקרית בשוק – גלובליזציה, עלויות חומרים גבוהות, עלייה במספר המותגים הפרטיים של רשתות השיווק על חשבון המותגים האחרים, ההשפעה של עולם האינטרנט על התחום ועוד. 
·    כיצד משפיעות מגמות אלה על בעלי המותגים? 
·    כיצד מכונת הדפוס של HP אינדיגו עונה על דרישות אלה? 
·    ניהול שרשרת האספקה (יתרונות המתבטאים בהפחתת עלויות) 
·    ניהול אורך חיי מוצר 

 

היום השני התמקד בעיקר במכירות ודן באמצעות משחקי תפקידים ותרגילים שונים בנושאים כמו: 
·    "מכירה טובה" ו"מכירה רעה".
·    מה אתה באמת מוכר? – גמישות, זמן אספקה מהיר יותר, יצירתיות, איכות מעולה, פתרונות חדשניים עוד.
·    המאפיינים של שוק היעד שלך.
·    צרכי / שאלות הלקוח – הגדלת מחזור המכירות, הפחתת עלויות, קושי ביצירת לקוחות חדשים ובשימור לקוחות קיימים, בידול מהמתחרים ועוד. 

 

המשתתפים היו מאוד מעורבים בסמינר, גילו עניין רב, שאלו שאלות ונתנו דוגמאות מהנעשה בבית העסק שלהם. המשוב היה חיובי מאוד, כולם נתנו ציונים גבוהים מאוד וכולם כאחד ביקשו לקיים סמינרים דומים בעתיד.

 

מה חשבו המשתתפים? 
"היה מעולה. הסדנה היתה שימושית מאוד, פתחה כיווני חשיבה ו"ריעננה" נושאים שלפעמים נשכחים. מקווה שאוכל ליישם את מה שלמדתי במהירות - בכל יום" אנדראה ירדני, מנהלת מכירות, ספיר ספרינט

"הסדנה היתה מרתקת ומעניינת. לא פחות חשוב מהסדנה, יש גם את המפגשים עם האנשים מהענף וקבלת תובנות גם מהם. אשמח להשתתף בסדנאות הבאות שיתמקדו במכירות." שלומי לוי, אמקה מדבקות בע"מ

"הסדנה הייתה מעולה, ניתנו כלים פרקטיים וענייניים. כבר היום אסכם נקודות חשובות ואבנה תכנית ליישום הלקחים החשובים. אני מאמין שיישום חלק ממה שלמדנו, יעזור בטווח הארוך "לקשור" טוב יותר את הלקוחות שלנו ויגרום לצמיחת העסק." יהודה יצחקי, פאר פרינט

"הייתה שמחה להשתתף בסדנה אחת לכמה חודשים, בה יוצגו רעיונות, חידושים, רעיונות, בעיות ופתרונות, סדנה לסיעור מוחות בתחום הדפסות והשבחות." עדנה שם טוב, מנהלת שיווק, פאר פרינט

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו