חדשות

הקמפיין של קוקה קולה

מכונות הדפוס הדיגיטלי של HP Indigo הובילו לתפוקת שיא כדי לייצר למעלה מ-800 מיליון תוויות אישיות ב- 32 מדינות – הקמפיין הפרסונלי הגדול ביותר של קוקה קולה.

 

זהו למעשה ייצור שיא של תוויות מותאמות אישית אשר בוצעו באמצעות מכונות דפוס דיגיטלי HP Indigo WS6600 Digital Press עבור קמפיין המותג הפרסונלי, הגדול ביותר שבוצע אי פעם על ידי קוקה קולה. הקמפיין, "שתף קוקה-קולה", הושק ברחבי אירופה ב -1 במאי. קוקה קולה ביקשה ליצור קשרים ישירים עם צרכניהם ב -32 מדינות. לטובת כך, יזמה החברה קמפיין פרסונלי, הגדול ביותר מסוגו, עם תוויות מתחלפות בבקבוקים של "קוקה קולה", "קוקה קולה דיאט" ו"קוקה קולה זירו".

 

בכל מדינה נבחרו  150 מהשמות הפופולריים ביותר (כינויי שם פרטי ושמות חיבה). הקמפיין נתמך על ידי תכנית שיווק משולבת כדי לחבר את הצרכנים דרך האינטרנט, ובכך גם לחזק את מעמדה של קוקה קולה כחברה חדשנית גם בתוך המרחב הקמעונאי.

 

הטכנולוגיה מאחרי התוויות:
הפרויקט משלב טכנולוגיית הדפסה קונבנציונלית עם הדפסה הדיגיטלית של HP אינדיגו כדי ליצור 800 מיליון תוויות, מותאמות אישית, באיכות גבוהה. הפרויקט הובל על ידי ספק תוויות הפועל בהולנד. בסך הכל, שולבו 8 ספקי תוויות ברחבי אירופה לכדי תיאום ייצור של תוויות מותאמות אישית על גבי 12 מכונות דפוס מהסדרה HP Indigo WS6600 Digital Press. המכונות הדפיסו 24 שעות בימה במשך 3 חודשים כדי לייצר 800 מיליון תוויות. זוהי העבודה הגדולה ביותר מסוגה ונחשבת להישג שיא מסוגו עבור מכונות הדפוס מסדרה זו. 

 

שמירה על איכות ואחידות:
התוכן הסטטי של התוויות הודפס בתחילה באופן קונבנציונלי על חומר העטיפה ורק לאחר מכן נוסף המידע הפרסונלי באמצעות מכונות הדפוס HP Indigo WS6600 Digital Press. כל מכונות הדפוס הדיגיטלי של אינדיגו אשר השתלבו בפרוייקט השתמשו באותה התצורה והגדרות כדי להבטיח יישור מלא ועקביות במהלך הייצור.

 

בנוסף לכך, כדי להבטיח שצבע המותג של קוקה קולה ישמר על פני כל התהליך, פיתחה HP אינדיגו את הדיו האדום של קוקה קולה. דיו זה שימש כאמת מידה ובקרה לכל מוצרי הדפוס שהשתתפו בפרוייקט, בין אם הודפסו בשיטה מסורתית או דיגיטלית. צבע זה ישמש כצבע להתייחסות עתידית בקמפיינים ובפעילות של קוקה קולה.
 

קמפיין שיווקי משולב:
לצד הפעילות הפיזית, הקימה קוקה קולה פורטל יעודי  המספק לצרכנים פלטפורמה המאפשרת להם לשתף ולחוות את הקמפיין עם חברים ובני משפחה בכל רחבי העולם. צרכנים יכולים להשתמש באתר כדי ליצור ולהתאים אישית פחיות וירטואליות אותן ישלחו לחברים בפייסבוק. הם יכולים גם לשתף את התוכן ולברר על אירועי קוקה קולה מקומיים.

 

מה אומרים על הקמפיין: 
"טכנולוגית הפרסונליזציה של אינדיגו מהווה הזדמנות ענקית לחברות כדוגמת קוקה קולה, המעוניינות לייצר קשרים טובים יותר עם לקוחותיהם," אמר אלון בר שני, סגן נשיא ומנהל כללי, HP אינדיגו. "מכונות הדפוס הדיגיטלי שלנו הוכיחו יכולות ייצור לטווח ארוך תוך מתן מענה לצרכים של פרויקט בסדר גודל זה, בזמן ובסטנדרטים גבוהים במיוחד של המותג קוקה קולה".

 

 "האריזה משחקת תפקיד משמעותי בקמפיין "שתף קוקה-קולה", מכיוון שהיא יוצרת קשר בין הבקבוק הפיזי וערוצי התקשורת באינטרנט, בינהם גם המדיה החברתית ואתרים ליצירת תוכן על ידי המשתמש ", אומרת מרית קרון, מנהלת השיווק של קוקה קולה באירופה. "היכולות להפיק באופן פרסונלי כמות כל-כך גדולה של מדבקות באמצעות מכונות הדפוס של HP אינדיגו, תחת עמידה מלאה ברמות גבוהות במיוחד של איכות ועקביות כפי שדורשת קוקה קולה, פותחת לפנינו אפשרויות חדשות עבור מסעות פרסום יצירתיים גם בעתיד".
 

"במהלך חודשים של הדפסה רציפה, הוכיחו מכונות הדפוס הדיגיטלי HP Indigo WS6600 Digital Press אמינות גבוהה במיוחד, בהשיגם יעדי יעילות וזמן פעילות שיא של 86 אחוזים", אמר פיטר אוברבק, מנכ"ל חברת Eshuis ההולנדית. לחברת HP אינדיגו יש רשת חזקה במיוחד של שותפים המספקים ללקוחות כדוגמת קוקה קולה הזדמנויות אינסופיות". 

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו