חדשות

הכנס הרביעי של Dscoop EMEA

הכנס השנתי הרביעי של ארגון Dscoop EMEA שנערך במרכז הכנסים המרשים בדבלין, אירלנד,  תחת השם Dscoop Open 2015 הוכתר כהצלחה מסחררת. למעלה מ- 1,200 אורחים מ-47 מדינות הגיעו לכנס, לרבות ישראל ממנה הגיעו נציגים של כ-15 לקוחות. הכנס החל ב-3 ביוני והתפרס על פני שלושה ימים עמוסי הרצאות מרתקות, פעילויות שונות והזדמנויות ליצירת קשרים עסקיים חשובים. 

 

הכנס גם התמקד במתן כלים, טיפים ומשאבים שיסייעו ללקוחות HP אינדיגו להאיץ את צמיחת החברה באופן מיידי ובעתיד. בנוסף, יכלו המשתתפים גם להתרשם מפתרונות, טכנולוגיות, מוצרים ושירותים חדשים מבית HP ומ-50 שותפותיה העסקיות שהציגו את הפתרונות באולם מרשים בגודל של 4,000 מ"ר.  

 

מבחר סרטונים מהאירוע:

 

1.התצוגה המרשימה של הפתרונות והיישומים של HP אינדיגו 

 

2. נימוקי השופטים בתחרות נושאת הפרסים Inkspiration ושלל מוצרים שמוכיחים עד כמה הדפוס יצירתי 

 

3. אורחים מספרים על רשמיהם מהאירוע 

 

4. מכונות הדפוס המשופצות ומשודרגות של HP אינדיגו 

 

סרטונים נוספים תמצאו ברשימה בצד שמאל לצד הסרטונים האלה באתר Youtube.  

 

תזכורת קצרה – מה זה Dscoop?
Dscoop הינו קיצור של .The Digital Solutions Cooperative זהו ארגון משתמשים במוצרי אינדיגו סביב העולם. הארגון נוסד בשנת 2005 בארצות הברית וכיום הינו ארגון בינלאומי המאגד מעל 8,000 חברים בצפון אמריקה, אסיה ו- EMEA (אירופה, מזרח התיכון, ואפריקה). זוהי עמותה ללא כוונת רווח, אשר מנוהלת על ידי חברים מתנדבים הממלאים תפקידים בדירקטוריון ובועדות המשנה. 

 

מושב פתיחה – אלון בר שני
אלון בר שני, מנכ"ל HP אינדיגו פתח את האירוע בסקירת ההתפתחות המהירה של עולם הדפוס. "אנו חיים בעולם שבו הדפוס משתנה ואנו מנסים לא רק לשמור על הרלוונטיות שלנו, אלא גם להציג כמה מהיכולות המדהימות שרק הדפוס יכול ליצור. המשימה של Dscoop היא לעזור ללקוחותינו לצמוח ולהגיע מעבר לדפוס מסחרי, ולהשפיע על כל מי שיכול לסייע לתעשייה שלנו לצמוח."

 

אלון הציג בדברי הפתיחה שלו גם את מכונת הדפוס HP Indigo 7r, שהיא אחת מתשע מכונות הדפוס שהודגמו. מכונת הדפוס מסדרת ה- 7000 ששופצה בחברה, ניתנת לשידרוג שכולל מאפיינים של מכונת הדפוס HP Indigo 7800 החדשה, והיא מיועדת ללקוחות חדשים שרוצים להיכנס לעולם הדפוס הדיגיטלי בהשקעה כספית נמוכה יותר. 
 

"אנו רוצים לאפשר ללקוחותינו ליהנות מחלק מהיתרונות שלא כלולים בעיצוב המקורי של המכונות מסדרת 7000. ברצוננו גם להגן על ההשקעה של לקוחותינו ולאפשר להם לשדרג את מכונות הדפוס שלהם ולעבור לדגם חדיש יותר", סיכם אלון. 

 

מרצים מרתקים ומעוררי השראה
בכנס התקיימו מספר הרצאות אורח מרתקות שמעניקות נקודת מבט רחבה ושונה מדוברים מרתקים, מומחים בתחומם. 

 

The Big Shift – השינוי הגדול
מארק סטיבנסון, יזם, סופר, שדר ומומחה למגמות וחידושים גלובליים דיבר על העתיד. העתיד פתוח, לגמרי. המהפכה הדיגיטלית הייתה למעשה רק ההתחלה. ואם חשבתם שהמהפכה הדיגיטלית זה עניין גדול, כדאי שתחשבו שנית. האנושות עומדת להשתתף בשינוי משמעותי בסדר גודל של המהפכה התעשייתית. השינוי הגדול בעצם יגמד את הישגי המהפכה התעשייתית. "שינוי גדול" זה ישנה את הכול. השאלה היא "האם אתם מוכנים?"

 

העתיד של הדיגיטלי טמון בדפוס
אנדרו דיוויס, דובר בתחום השיווק וסופר רבי מכר דיבר על התפקיד החשוב של הדפוס במהפכה הדיגיטלית. הדפוס לא מת. הוא מתפתח. הגיע הזמן לחשוב שוב על דפוס, אסטרטגיות דיגיטליות וסלולריות כאמצעים לשפר את חווית המשתמש. הגיע הזמן לחשוב קודם כל על דיגיטלי. 

 

ביקורי לקוחות
האורחים הוזמנו לבקר גם בשני אתרי לקוחות ולהתרשם מפעילותם: 
בתחום הדפוס מסחרי, הוזמנו האורחים לבקר בחברת McGowans Print, החברה המובילה באירלנד בתחום הדפוס הדיגיטלי והדפסה בפורמט גדול. האורחים יכלו להתרשם מהיישומים מלאי הדימיון שמפיקה החברה במספר מכונות הדפוס HP Indigo 10000 Digital Press שברשותה. 

 

בתחום הפקת התוויות והאריזות, הוזמנו האורחים לבקר בחברת Digital Label Art ולהתרשם ממכונת הדפוס החדשה והמתקדמת HP Indigo WS6800 Digital Press וממגוון היישומים הרחב שמפיקה המכונה. 

 

כל כך הרבה הרצאות, מפגשים ופאנלים...
בנוסף להרצאות האורח היו בכנס גם ארבעה מסלולי הרצאות ממוקדים שנערכו במקביל: ניהול עסקי, מכירות ושיווק, טכנולוגיות וחידושים וניהול תפעולי. כל משתתף יכול היה לבחור הרצאות בהתאם לתחום פעילותו ותחומי העניין שלו. לשם המחשה, בתחום הניהול העסקי נערכו שמונה הרצאות שונות, במכירות ושיווק תשע, בתחום הטכנולוגיות חמש ובתחום הניהול התפעולי תשע! אין ספק שבפני המשתתפים עמדה בחירה לא קלה. כל כך הרבה הרצאות מרתקות בשלושה ימים בלבד... 

 

להלן מספר דוגמאות להרצאות השונות בכל תחום: 

 

ניהול עסקי
מפגשים אלה היו מיועדים בעיקר לבעלי חברות ומנכל"ים. המפגשים עסקו בפיתוח אסטרגיות עסקיות חדשות, מודלים עסקיים, מגמות סלולריות, מגמות בשוק, פיתוח קשרים עסקיים ועוד. לדוגמא: 

  • עתיד הפוטו – כיצד תיראה תעשיית הפוטו בעוד 5 שנים? 
    הצרכנים מעדיפים כיום מוצרים ושירותים מותאמים אישית. ההזדמנויות העסקיות הן אדירות! 

     
  • מגמות עתידיות בהדפסת תוויות ואריזות 
    שוק התוויות והאריזות מתפתח בקצב מהיר ומשתנה מדי יום. מהן המגמות השוק, התחזיות על פי אזורים גיאוגרפיים והנתונים בתעשייה? 

     
  • ניהול רזה – הפחתת הבזבוז והגדלת הפרודוקטיביות
    האם פעילויות מסוימות ברצפת הייצור שלך מבזבזות את זמנם של העובדים או מצריכות מאמץ מיוחד, מבלי להוסיף ערך לעבודה עצמה? ניהול רזה מתמקד בזיהוי פעילויות בזבזניות כאלה וחשיפת הדרכים לבטל אותן, תוך אופטימיזציה של ההפקה וצמצום עלויות. 

​שיווק ומכירות 
המפגשים במסלול זה היו מיועדים בעיקר למנהלים ולבעלי תפקידים בתחום המכירות, השיווק ושירות הלקוחות. המפגשים עסקו באסטרטגיות מכירה, מסחר אלקטרוני, מגמות בתחום הצרכני, קשרי לקוחות ועוד. לדוגמא:

  • השינוי הנדרש כדי לזכות בלקוחות בשוק המודרני
    הצורך להיות ייחודי ושונה מהמתחרים, למכור רעיונות חדשים וליצור רווחים מעולם לא היה מלהיב יותר. העיקרון של פארטו (Pareto principle) הדגים למשתתפים באמצעות סימולציות עסקיות שזכו בפרסים, כיצד לזכות בלקוחות ולשמרם באופן דינמי, באמצעות חקר עמוק והצעת ערך פרואקטיבית. 
     
  • כיצד מותגים רואים ומשתמשים בדפוס?
    המפגש היווה הזדמנות לפגוש נציג מחברת קוקה קולה ולהתרשם מנקודת המבט שלו כבעל מותג כיצד הוא רואה את עולם הדפוס. 
     
  • אסטרטגיות יעילות כדי למכור להוצאות לאור
    כיצד חברות להפקת ספרים בדפוס דיגיטלי יכולות לשכנע את המוציאים לאור לעבור להדפסת ספרים בכמויות גדולות בדפוס הדיגיטלי? המפגש הציג את היתרונות ללקוח, מודלים כלכליים וסיפורי הצלחה בתחום. 

טכנולוגיות וחידושים
מפגשים אלה היו מיועדים לאורחים בעליי עניין מיוחד בטכנולוגיות חדישות, אפליקציות, חידושים ומגמות עתידיות. המפגשים עסקו בהדפסה בתלת מימד, טכנולוגיות ההדפסה והגימור החדישות ביותר, חידושים בתחום מצעי ההדפסה, אפליקציות בתחום הסלולרי ועוד. לדוגמא:   

  • כיצד לחשוב על העתיד
    המרצה, מארק סטיבנסון, יזם וסופר, הציג את שמונת העקרונות שיסייעו למשתתפים לנווט דרך השינוי, לשרוד ולהצליח. העקרונות מבוססים על פילוסופיה, העולם העסקי, אמנות, מדע ודוגמאות מחיי היום יום. 
     
  • מדפוס למוצר מוגמר - חידושים בתחום הגימור
    הגדלת הפרודוקטיביות כרוכה בשילוב פתרונות גימור חכמים. מה יכולים פתרונות אלה לעשות עבורך? מה עושים בחברות אחרות? 
     
  • פרסונליזציה
    הנטייה היא לחשוב שפרסונליזציה היא עניין מורכב. הדפסת מידע משתנה הפכה לעניין שבשגרה, אולם מה שנעשה היום בתחום זה רק קצה הקרחון. ניתן להפיק אלפי, מאות אלפי ואפילו מיליונים של בקבוקים, כתבי עת ומוצרים, כל אחד מהם שונה וייחודי - והכול באופן אוטומטי. 

ניהול תפעולי

מפגשים אלה היו מיועדים לבעלי תפקידים בתחום התפעולי של חברת הדפוס, לרבות מפעילי קדם-דפוס, מפעילי מכונות, מנהלי ייצור, מנהלי תפעול ובעלי תפקיד בתחום מערכות המידע. המפגשים עסקו בייעול הייצור, טיפול בנתונים, ניהול צבע, טכניקות גימור ועוד.

  • זרימת עבודה ממוכנת – למה, איפה ואיך?
    המפגש ענה בין השאר, על השאלות: כיצד משפיעה זרימת עבודה ממוכנת על העלויות? מדוע להשקיע במיכון התהליך? 
     
  • כל המידע על הפקת קרטונים מתקפלים במכונת הדפוס HP Indigo 30000 Digital Press
    המפגש עסק בכל היבטי העבודה עם מכונת הדפוס החדשה להפקת קרטונים מתקפלים. לקוחות שבבעלותם נמצאת המכונה סיפרו על עבודתם ועל האפשרויות הטמונות בשוק זה.  
     
  • שאל את המומחה – תפעול מכונת דפוס מסחרית
    מפגש בלתי פורמלי זה עסק בשאלות שונות כמו מהו ניהול צבע וכיצד להפיק את המיטב ממצב הדפסה EPM (מצב הדפסה לפרודוקטיביות משופרת), כיצד למכן את זרימת העבודה כדי ליצור פרודוקטיביות טובה יותר, כיצד לתחזק את המכונה ולהגיע לרווחיות גבוהה יותר, ועוד.

בשנה הבאה... בישראל! 

מי שהגיע לכנס השנה הרוויח בגדול. הרוויח ידע, קשרים עסקיים וחוויה ייחודית. מי שלא הגיע השנה... לאור מה שקראתם כאן, ברור שנתראה בכנס בשנה הבאה בישראל!!!

 

קישורים נוספים

למה כדאי לי להצטרף ל- Dscoop 

סרטון מתורגם לעברית ובו מספרים חברים על יתרונות החברות בארגון 

 

 

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו