ימי עיון

קישורים והורדות

הדרכה ללקוחות בנושא ערכת הכלים Print Care

בתאריך ה-3 ביולי 2013, ערכה HP אינדיגו יום הדרכה ללקוחותיה בנושא ערכת הכלים החדשה HP Indigo Print Care. להדרכה בהנחיית מוטי לוי, מהנדס שירות ב- HP אינדיגו , הגיעו כ- 15 משתתפים. היום החל במצגת שהציגה את ערכת הכלים, לאחר מכן עברו האורחים למרכז ההדגמה של החברה, שם נערכה הדרכה על הערכה ונערכו סימולציות של תקלות ופתרונות. 

 

HP Indigo Print Care הינה ערכת כלים שמאפשרת למפעיל מכונת הדפוס לבצע אבחון ופתרון בעיות במכונת הדפוס באופן מהיר ומדויק. תהליך האבחון ופתרון הבעיות מאפשר למפעילים לפעול באופן עצמאי או לחלוק במידע קריטי עם מהנדס במרכז התמיכה מרחוק של HP. 

 

ערכת HP Indigo Print Care עושה שימוש בכלים מתקדמים לאבחון ופתרון בעיות, סיכומי סטאטוס, וכלי תקשורת ותמיכה מרחוק. הערכה מאפשרת, בזכות כלים אלה, הגדלה ניכרת של משך פעילות המכונה ופרודוקטיביות גבוהה.  

במהלך ההדרכה המשתתפים למדו: 
* כיצד להגדיל את משך פעילות המכונה בעזרת תהליך מהיר ויעיל לאבחון ופתרון בעיות.
* מהם השיפורים שנעשו בערכה, וכיצד ניתן לאבחן מגוון של בעיות ותקלות הקשורות במכונת הדפוס
* כיצד לבצע גישה להדרכה קלה, שלב-אחר-שלב לפתרון בעיות
* כיצד לעבוד באופן עצמאי, או יחד עם מהנדס ממרכז השירות והתמיכה מרחוק ולהגדיל את משך פעילות המכונה ולשפר את הפרודוקטיביות שלה. 

 

המשתתפים גם למדו להכיר מקרוב את הכלים הבאים שכלולים בערכת HP Indigo Print Care: 
* כלים לתמיכה מרחוק – שיתוף מידע קריטי עם מהנדס ממרכז התמיכה מרחוק בזמן אמת
* כלי אבחון – כיצד לעבוד במהירות וביעילות עם סדרה מקיפה של כלי אבחון
* כלים לפתרון בעיות – כיצד להפחית את הזמן המוקדש לפתרון בעיות בעזרת כלים לפתרון בעיות, שנוחים וקלים לשימוש.  
* כלי לסיוע באיכות ההדפסה – כלי אינטואיטיבי שמסייע למפעיל לבצע חיפוש בין תמונות של הליקויים והפגמים הנפוצים ביותר באיכות ההדפסה, ומנחה אותו לגבי צעדי פתרון בעיות הרלוונטיים לו.
* כלי מכונת הדפוס במבט אחד – המפעיל יוכל להבין מהו הסטאטוס הנוכחי של מכונת הדפוס ואת ההתייחסות להיסטוריה הרלוונטית של המכונה. 

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו