חדשות

דיאט קולה ו- HP אינדיגו בקמפיין חדש בישראל

בעקבות ההצלחה המסחררת של הקמפיין "שתף קוקה-קולה" בשנת 2013, הושק בישראל בחודש יולי 2014 קמפיין חדש, מדהים ויצירתי אף יותר. 

במהלך הקמפיין הקודם, בשנת 2013, שהיה הקמפיין הפרסונלי הגדול ביותר של קוקה קולה, הדפיסו מכונות הדפוס הדיגיטלי של HP אינדיגו תפוקת שיא של למעלה מ-800 מיליון תוויות מותאמות אישית ב- 32 מדינות. בכל מדינה נבחרו  150 מהשמות הפופולריים ביותר והקמפיין נתמך על ידי תכנית שיווק משולבת כדי לחבר את הצרכנים דרך האינטרנט.

 

במסגרת הקמפיין השנה עבור המותג דיאט קולה, שכותרתו ,Extraordinary Collection או קולקציה יוצאת דופן, השיקה בישראל חברת קוקה קולה שני מיליון בקבוקים ייחודיים ושונים לגמרי, בטכנולוגיית ההדפסה של HP אינדיגו, כאשר לכל בקבוק היה עיצוב צבעוני ויחיד במינו. 

 

צפו בסרטון פרסומת קצר על הקמפיין. 

 

התוויות והשרוולים הודפסו במכונות הדפוס של HP אינדיגו. אולם שיתוף הפעולה לא הסתכם רק בהדפסה. אנשי העיצוב הגרפי של HP אינדיגו יצרו עשרות עיצובים בסיסיים עבור קוקה קולה, בעזרת טכנולוגיה קניינית שנמצאת בתהליכי רישום. טכנולוגיה זו הופכת את ביצוע תהליך ההפקה לאוטומטי בעזרת בקר ההדפסה HP SmartStream Designer, שפותח ע"י צוות המחקר ופיתוח של HP אינדיגו. החברה סייעה לקוקה קולה ליצור מיליוני וריאציות שונות לשרוולים.

 

בקמפיין זה, חברת קוקה קולה עלתה שלב ועברה מהדפסת שמות על בקבוקים להדפסת תמונות משתנות.  

 

בחברת קוקה קולה מסבירים כי "מטרת המהלך היא להמחיש לאוהבי דיאט קולה שהם   בעצמם Extraordinary  ולהעניק להם בקבוקים יוצאי דופן וייחודיים במינם, בדיוק כמו שהם". הבקבוקים שווקו באריזות של 1.5 ליטר, 0.5 ליטר ובבקבוקי 350 מ"ל.

 
מעבר לבקבוקים המעוצבים, הקמפיין לווה גם בעיצוב מוצרים אחרים, כמו חולצות, כיסויים למכשירי אייפון, תיקים ומשקפיים, שהודפסו על ידי לקוחות HP אינדיגו בישראל. HP Scitex הפיקה את שלטי החוצות שליוו את הקמפיין. 

 

שיתוף פעולה הראשון והמוצלח בין קוקה קולה לחברת HP אינדיגו היה בשנת 2008, כאשר מסע הפרסום שרץ במשך ארבעה שבועות, הזמין את ציבור הצרכנים להיכנס לאתר "רענן את הספרייט שלך", שם ניתן היה לבחור באלמנטים שונים לעיצוב שרוול מתכווץ עבור הפחית. האלמנטים הללו כללו בין השאר, צורות, תמונות, רקעים שונים ואפקטים ויזואלי.  מספר הגולשים שנכנסו לאתר עלה על כל הציפיות: 3.5 מיליון גולשים, כאשר מספר היעד של החברה היה 2.5 מיליון גולשים. 

 

* מאמר זה מתבסס גם על כתבה באתר ynet שפורסמה בתאריך 17.07.14

1800-800-083
פארק המדע, קרית ויצמן, ת"ד 150, רחובות
© כל הזכויות שמורות ל- אינדיגו